A siker organikus eléréssel lehetetetlen, az algoritmus ismerete nélkülözhető, a Totalcar-storyt pedig mindenki ismeri. Ez mind tévhit, amiket a Marketing MSc #4. epizódjában egyenként cáfolunk meg. Ebben Bolla Gyuri, tartalomgyártó, a Totalcar egykori újságírója lesz Noémi segítségére.
A közösségi média oldalak telítődtek tartalommal, ezért jogosan gondolhatod, hogy az algoritmussal már csak a fizetett hirdetések vehetik fel a versenyt. Ezek eredményessége azonban a hirdetési stratégián és nem utolsó sorban a reklámra fordított összegen múlik. Kezdő tartalomgyártóként (akármekkora is a potenciál benned), nem biztos, hogy hatalmas összegeket tudsz social media vagy Google hirdetésekre szánni. Viszont ez nem jelenti azt, hogy le kell mondanod a sikeres elérésekről az online marketingedben.
Bolla Gyuri a Totalcar után saját Youtube-csatornát indított, amivel egy hét alatt 0-ról 4000 követőt és 50 000 megtekintést szerzett - teljesen organikusan.
Hallgasd meg az epizódot, amiben megtudhatod:
Az online marketing youtube-os praktikái mellett az epizódban Gyuri karrierútjáról is megtudhatsz eddig nem, vagy ritkán hallott részleteket – többek között azt is, hogyan ért véget pontosan a totalcar-os pályafutása és milyen tervei vannak a továbbiakban.
Gyakorlatias tippek és szakmai tapasztalat első kézből: hallgasd meg az epizódot és vértezd fel magad olyan trükkökkel, amiket máshol még nem hallhattál.
___________________________________________________
Gyuri munkásságát itt követheted:
https://www.youtube.com/channel/UC90KzV8pfoNWJIvV5ZTAUzQ
___________________________________________________
➡️ Iratkozz fel a Marketing MSc-re a kedvenc podcast felületeden, hogy ne maradj le a következő “kurzusról” sem!
Ha többet szeretnél tudni a Marketing MSc-ről vagy elmondanád, miről hallanál szívesen, írj a hello@marketingmsc.hu címre és látogasd meg a www.marketingmsc-hu-t!
Amennyiben többet szeretnél tudni Noémiről és a Chiro Marketingről, keresd fel a www.chiro.hu-t.