Mennyit és hogyan kell olvasni ahhoz, hogy íróvá váljunk? Könyvtárak mélyén, jegyzetek között megbújva találkozhatunk kedvenc könyveink alkotójával vagy valóban segít a digitalizáció a kutatómunkában? Mitől lesz sikeres egy könyv, és mennyi szerepe van ebben az influenszereknek? Mi nevezhető egyáltalán sikernek ezen a kis piacon, és mennyit olvasunk mi magyarok? A megszokott kliséket, fordulatokat, írókat keressük vagy valami igazán újra, különlegesre vágyunk? És mennyit kockáztat a kiadó egy új, ismeretlen íróval való közös munkával, ahol a kiadó brand-je is egyfajta elvárás a náluk megjelenő könyvek stílusára. Áldás vagy átok ez igazán? Mit tud tenni mégis ahhoz, hogy bővíthesse az olvasói közösséget? Erről és még sok minden másról beszélgettünk Kovács Krisztián íróval.
Gyártó: Showcast Media