A Biotech USA kampányának kapcsán újra kialakultak a viták azzal kapcsolatban, hogy a marketing olyan eszközökhöz nyúl, ami felerősíti az evészavart. Mindez különösen forró témának számít a test pozitivitást előtérbe helyező korszellem időszakában. Új epizódunkban arról beszélgettünk, hogy meddig mehet el egy marketinges, problémás-e egy ehhez hasonló kampány, értintettünk ellepéldát, kitértünk mentális egészséggel kapcsolatos kutatási eredményekre és felvetődött, hogy lehetséges-e a gazdasági szempontokat figyelembe véve helyesen eljárni. Vendégként Wolf Gábor, a Marketing Commando alapítója és marketing tanácsadója, illetve Pór Ági, testpozitív személyi edző és a Trust Your Body Project vezetője csatlakozott a Kultikusba!
Vendég: Wolf Gábor és Pór Ági
Still You by Joel Loopez Link:
https://filmmusic.io/song/7410-still-you
License:
https://filmmusic.io/standard-license