Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Amikor nemet mondok az ügyfélnek az olyan, mintha szakítanék a barátnőmmel

Vissza

Amikor nemet mondok az ügyfélnek az olyan, mintha szakítanék a barátnőmmel

Apr 16. | 31 perc

Üzlet Karrier Vállalkozás
00:00:00
/
00:31:23

Pócsi Bence egy kalandvágyó, kíváncsisággal teli 24 éves. Igazi lifehacker, ijesztően tudatos, szerencsére nem harap. A felvétel alatt abszolút lerombolta a Z generációval szemben felállított sztereotípiákat, miszerint nincs meg náluk a fókusz, szétszórtak és túl nagy hippik ahhoz, hogy előre tervezzék az életet. Legújabb vendégünk mászott már meg szakmai létrát, jutott el gyakornoki pozícióból senior pozícióba röpke egy év alatt, és dobta mindezt suttba azért, hogy munkavállaló helyett, ahol más álmát építette, saját vállalkozásának tulajdonosa legyen, saját álmokkal és célokkal vezérelve. Most saját marketing ügynöksége van. Mellette webshopot üzemeltet, amin elmondása szerint őrült tudósként kísérletezget. Olyan flow-ban van, hogy simán lehetne Csíkszentmihályi Mihály Frankenstein-je. Folyamatosan képezi magát, szakmai konferenciákra jár, van egy mentora Ági személyében, így ha eltévedne az úton, van kihez fordulni. Közel áll hozzá a családja, édesapjával gyakran beszélik át a vállalkozásépítés nehézségeit.

Ebben a részben szó lesz arról, hogyan szerezzen az ember csiszolatlan gyémántot a csapatába, kihez forduljon segítségért és hogyan fejlesszen tudatosan vállalkozást. Bence víziója, hogy megtalálja a jövőben a „next big thing”-et, először hazai terepen, majd külföldön építsen vállalkozást, brandet, ami bekebelezi a világot. Fejtegetjük az alma matert, hogyan is lehet visszaadni valamit a szülőhelynek, mint marketinges. Választ kapunk arra, miért hozatott be Bence egy női szőrtelenítő gépet Kínából és átbrandelve miért dobta piacra Magyarországon. Szépen kifejti és felvázolja a folyamatot lépésekre lebontva, hogyan tesztelte és találta meg azt a terméket, ami szőröstül bőröstül megállja a helyét a hazai piacon is és jelent idővel passzív bevételt. Milyen nézőpontokat kell behozni, vagy mennyi munkával jár egy ilyen folyamat? A legújabb podcast részből kiderült.

Bence elmondása szerint a Hibrid Lifehackerek volt az első podcast felkérése. Ezt a mai napig nem hisszük el. Túl jól sikerült az adás. Persze benne van, hogy a Z generációnak túl profi a beszélőkéje (is). Marketingesként ajánlási alapon dolgozik. Nem jelent számára problémát a nemet mondás, de az időmenedzsment annál inkább megharcol (még akkor is, ha 3 monitor előtt tölti a dolgos hétköznapjait, na meg a hétvégéket). Ezzel egyet tudunk érteni, hiszen ki ne szenvedne időhiányban, amikor nem kevesebb a tét, mint a világmegváltás!

A legújabb Hibrid Lifehackerek rész végén eddig soha nem hallott mennyiségű szakmai ajánlás hangzik el, hazai és külföldi marketingeseket, szövegírókat, stratégákat és youtubbereket ajánl Bence, akik online nulla büdzséből gyakorlati tudást adnak a követőiknek. 

Tovább a podcast oldalára