A TrendFM-en hallható Fintech Világa legújabb adásában Érczfalvi András műsorvezető és Suppan Márton, a Peak alapítója a családi bankolásról és fiatalok pénzügyi oktatásáról beszélgetnek.
A Greenlight már több mint 5 millió ügyfelet szolgál ki az USA-ban, és egyre inkább az egész család igényeit igyekszik kiszolgálni. A családi fókuszú neobankok nemcsak egyéni pénzügyi megoldásokat nyújtanak, hanem családi költségvetés-kezelő funkciókkal is előállnak, hogy a családok minél több generációját ügyfelüknek tudhassák.
Az amerikai Greenlight ezt a kínálatát most egy vonzó cashbacket kínáló hitelkártyával egészítette ki.
Egyre több fiatal fordul a TikTokhoz és más közösségi média platformokhoz pénzügyi tanácsokért. A fiatalok számára a közérthetőség és a gyors válaszok fontosabbak, mint az, hogy az a pénzügyi oktatás és tanácsadás egy banktól származzon. Ez a meghatározó trend több szemszögből is fontos. Egyrészt a közösségi médián elérhető információk/tartalmak jelentős része hamis. Másrészt felhívja a figyelmet arra, hogy a fiatalok nem kérnek a hagyományos tartalmakból, fontosabb nekik a közérthetőség és a gyors formátum.
A személyre szabott tartalom manapság a fiatalok egyik legfontosabb szempontja – ezt ismerte fel a Peak, amely egy hiperperszonalizált pénzügyi oktatási platformot hozott létre. A termék célja, hogy személyre szabott, közérthető és gyorsan fogyasztható oktatási megoldással segítse a pénzintézeteket a fiatalok megszólításában. Elsősorban pénzintézeteknek szól, viszont egyéb, fiatalokat célzó vállalatok számára is felhasználható. Emellett akár belső oktatásra, vagy munkavállalói juttatásként is felhasználható.
A teljes adás az alábbi Spotify linken elérhető.