Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Biztonság vs. kényelem

Vissza

Biztonság vs. kényelem

Aug 19. | 14 perc

Fintech Világa

Üzlet Hírek Üzleti hírek Technológia
00:00:00
/
00:14:38

Persze, hogy az ügyfél elvárja a legmagasabb fokú biztonságot. Viszont bosszantja, ha például az applikáció néhány perc inaktivitás után kilépteti. Bele sem gondol, hogy ha nem így történne, az elorozott telefonjával bárki az ő nevében költhetné a pénzét.
Ne kelljen az ügyfélnek kitalálnia, mire gondolhatott a bank, vagy a biztosító, amikor megalkotta mobil bankját, mobilfizetési megoldását, biztosítási app-ját, amelyen keresztül ügyeinket (pl.: kárbejelentés, dokumentum menedzsment, hitel státusza, fizetés indítása stb.) szeretnénk intézni. Fair enough. És mi van a biztonsággal? A biztonság is legyen hülyebiztos!

Tovább a podcast oldalára