Szigetvári József (ex-CEO, Szállás Group): 10 fős cégből egy nemzetközi brand
Dec 16. | 40 perc
Shiwaforce
Üzlet
Vállalkozás
Menedzsment
A GREAT VISION COMES WITH A GREAT NO-TO-DO LIST! ❌ Te mit tennél, ha előre látnád a következő válságot – és még a megoldását is ismernéd –, de nem hinne neked senki?
József Szigetvári ebbe a helyzetbe került, miután hazatért az MIT képzéséről, ahol olyan szakértőktől tanult, mint a New York Times, a Google vagy a Facebook vezetői. Egy értékes felismerést hozott magával: 𝐀 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚 𝐡𝐚𝐥𝐨𝐭𝐭 - 𝐛𝐫𝐚𝐧𝐝𝐞𝐤𝐞𝐭 𝐤𝐞𝐥𝐥 é𝐩í𝐭𝐞𝐧𝐢.
Szigetvári elegáns megoldást választott és felépített egy olyan noncontent alapú termékportfóliót (pl.: olcsóbbat.hu, profession.hu, startapro), ami média nélkül zakatol előre. Ebből nőtte ki magát a Szallas Group, de a hogyan mögött olyan sztori van, amit hallanod kell.
Szerencsére elérhető Spotify-on és Apple Podcasten is – hallgasd, amíg még meleg!
-
Ne felejts el értékelni sem minket, kommentelni, vagy továbbküldeni az adást annak az ismerősödnek, akit szintén érdekelhet az adás témája!
Kövess minket LinkedIn-en friss iparági infókért, megjelenésekért! https://www.linkedin.com/company/shiwaforce/
🎧 Epic Stories – inspiráló történetek iparági szakértőktől. A podcast támogatója a Shiwaforce.
Tovább a podcast oldalára