Mári Zsuzsi (Telekom): Miért transzformálunk?
Oct 14. | 31 perc
Shiwaforce
Üzlet
Vállalkozás
Menedzsment
SEMMI SEM ÁLLANDÓ, CSAK A VÁLTOZÁS. 🔄 A mondás, amit sokan idéznek, de egészen más értelmet nyer, ha olyasvalaki mondja, aki tíz éve belülről éli meg a Telekom mai napig tartó digitális transzformációját.
Az Epic Stories legújabb epizódjában Mári Zsuzsi, a Telekom B2B Tribe Leadje mesél arról, hogyan alakult át a vállalat, és benne az ő szerepe az elmúlt évtizedben. Már gyakornok korától a Telekom meghatározó tagja, mostanra pedig mondhatni megmászta a szamárlétrát. 📈
🎙️ A beszélgetésben továbbá arról is mesél Dojcsák Dánielnek (kommunikációs- és marketing igazgatónk és állandó host), hogy hogyan alakult a T-Mobile, T-Home és T-Systems összeolvadása utáni CRM-rendszerek integrációja, hogyan indult a digitális ügyfélkiszolgálás mindezzel párhuzamosan, milyen úton jut el valaki gyakornokságból vezetői pozícióba, és milyen kihívásokkal jár ez az út, milyen napi szintű feladatokkal jár egy ilyen transzformáció és miért lehet egy game-changing megközelítés a service design.
Akár egy business reality show-nak is nevezhetnénk az adást, hiszen ennyi kulisszatitok rég látott napvilágot.
Hallgasd meg, ha érdekel, hogyan tudsz a Telekomhoz hasonlóan te is lépést tartani a piaci változásokkal, amelyek ma is zajlanak! Ahogy Zsuzsi mondja: “Az a dolgunk, hogy a világban történő változásokhoz alkalmazkodjunk.”
-
Ne felejts el értékelni sem minket, kommentelni, vagy továbbküldeni az adást annak az ismerősödnek, akit szintén érdekelhet az adás témája!
Kövess minket LinkedIn-en friss iparági infókért, megjelenésekért: https://www.linkedin.com/company/shiwaforce/
🎧 Epic Stories – inspiráló történetek iparági szakértőktől. A podcast támogatója a Shiwaforce.
Tovább a podcast oldalára