Mondovics Péter, Mastercard: Reputációs kockázatok
Sep 30. | 38 perc
Shiwaforce
Üzlet
Vállalkozás
Menedzsment
👻 AZ ÁTLÁTHATÓSÁG NEM CSAK A SZELLEMEK ERÉNYE – A DIGITÁLIS NAGYVÁLLALATOKÉ IS.
⚡ 2025-ben is az egyik legfontosabb elvárás egy márkával szemben, hogy transzparens legyen és gyorsan reagáljon a változó helyzetekre. Ez nemcsak a bizalom kiépítését és megtartását segíti elő, hanem azt is, hogy a cégek kevesebb energiát és pénzt fordítsanak a reputáció helyreállítására, a bekövetkezett károk korrigálására.
A téma számos izgalmas kérdést vet fel:
❓ Mitől függ ma valójában a márkahűség?
❓Hogyan kötődnek a Z, Y vagy az idősebb generációk a márkákhoz?
❓Milyen lépésekkel lehet a túlstimulált fiatal és fiatal felnőtt korosztály figyelmét és lojalitását megszerezni?
❓És hogyan tud egy cég megtartani olyan fiatalokat, akik általában 1–2 évente váltanak munkahelyet?
Tekints bele Mastercard működésébe az új Epic Stories epizódunk segítségével, és kövess végig egy inspiráló szakmai beszélgetést a magyar marketing- és kommunikációs szcéna két szakértője között: Dojcsák Dániellel (Kommunikációs igazgató, Shiwaforce) és Mondovics Péterrel (Marketing Manager, Mastercard).
🎧 Hallgasd meg az epizódot! Különösen ajánlott, ha “éhes” fiatalként a karrierutadat kétszer olyan gyorsan szeretnéd bejárni, mint az elődök.
-
Ne felejts el értékelni sem minket, kommentelni, vagy továbbküldeni az adást annak az ismerősödnek, akit szintén érdekelhet az adás témája!
Kövess minket LinkedIn-en friss iparági infókért, megjelenésekért: https://www.linkedin.com/company/shiwaforce/
A podcast támogatója a Shiwaforce, a nagyvállalati digitális megoldások szakértője. https://www.shiwaforce.com/
Tovább a podcast oldalára