Vágyott munkahely?
Aug 01. | 22 perc
ShiwaForce
Üzlet
Menedzsment
Többször beszélgettünk már az OKR-ről (Objectives and Key Results). A Shiwaforce 4 céges OKR-jei között azonban ott van egy szokatlan elem is. Ez egy módszertan, amivel szervezetek a nem közvetlen pénzügyi KPI-okban kifejezhető ambíciózusabb fejlődési céljaikat követhetik. Általában itt a vállalatok termékeivel és üzletfejlesztéssel kapcsolatos témák merülnek fel. A Shiwaforce 4 céges OKR-jei között azonban ott van az is, hogy “A Shiwaforce vágyott munkahely legyen”. Na, de hogyan lehet egy ilyen szervezeti célt a gyakorlatba forgatni?
A Millásreggeli műsorában kérdezték Tóth-Szabó Lindát, a Shiwaforce HR igazgatóját és Dojcsák Dánielt, a Shiwaforce marketing és kommunikációs igazgatóját.
Tovább a podcast oldalára