Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

A purpose nem divat - így lesz a jó márkából fenntartható profit

Vissza

A purpose nem divat - így lesz a jó márkából fenntartható profit

May 17. | 31 perc

ShiwaForce

Üzlet Menedzsment
00:00:00
/
00:31:04
Ebben az epizódban kilépünk a megszokott üzleti-technológiai témakörből, és azt firtatjuk, hogy a digitális korban tulajdonképpen mit is jelent a márka, megváltoztak-e a hagyományos alapszabályok, illetve megnézzük hogyan járul hozzá az üzleti eredményhez, ha jól meg tudja a vállalat fogalmazni a céljait, értékeit. Erről beszélget Földházi Csaba, a ShiwaForce partnerigazgatója két vendégével. Szabó Bélával, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatójával, aki arról indított szakmai értekezést, hogy van-e élet a purpose után. Illetve Dojcsák Dániellel, a ShiwaForce kommunikációs vezetőjével, aki az elmúlt években sokat tett azért, hogy a b2b kommunikáció kilépjen a megszokott silóiból.
Tovább a podcast oldalára