Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

EFQM szervezeti önértékelés célja, folyamata

Vissza

EFQM szervezeti önértékelés célja, folyamata

Sep 07. | 64 perc

Üzlet Nonprofit
00:00:00
/
01:04:04

Kiválóság Beszélgetések – szervezeti önértékelés rész

Az  EFQM Modell szerinti szervezeti önértékelés a fókusz témája az alábbi  linken visszahallgatható beszélgetésnek. Beszélgető társaim Mátics Katalin az Újbudai Szociális Szolgálat intézményvezetője, illetve Hercz Endre a korábbi Westel 900 Rt. TQM igazgatója. Mindketten Kiválóság Nagyköveteink.

Az önértékelés haszna kapcsán többek között az alábbiakat említették a kollégák :

  • “Meglátjuk a hibáinkat és megértjük az erősségeinket”
  • “Ennek segítségével tudtuk folyamatosan tökéletesíteni magunkat”
  • “Megismertük egymás gondolatait”
  • “Megértjük, hogy min lehet/érdemes/kell változtatni”

A kollégák véleménye szerint mindenekelőtt fel kell mérni, hogy érett-e a szervezet és annak vezetője a „tükörbe nézésre”

Tovább a podcast oldalára