Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

"Borzasztóan szét vannak csúszva az emberek" | Beszélgetés Csepregi Balázzsal, a SalesAutopilot ügyvezetőjével

Vissza

"Borzasztóan szét vannak csúszva az emberek" | Beszélgetés Csepregi Balázzsal, a SalesAutopilot ügyvezetőjével

Apr 26. | 56 perc

Bogyó Péter

Üzlet Menedzsment Technológia
00:00:00
/
00:56:30

A digitalizáció "részterületeire" látogatunk el Csepregi Balázzsal: az értékesítést, a marketinget és a hozzájuk kapcsolódó folyamatokat fogjuk megnézni. Ahogy szokott lenni több olyan témát nyitottunk meg, melyekről önmagukban órákat tudtuk volna beszélgetni. Ízelítőül pár gondolat az adásból:

  • Miért vannak szétcsúszva az ember? És mi a megoldás?
  • Az effektív IQ-ról és objektív empátiáról
  • Miért nem elég már csak a statikus paraméterekre alapozni?
  • Hogyan tudod Te befolyásolni az érdeklődők vásárlási döntéseit?
  • Miért veszélyes a platform-függőség az üzletedre nézve?
  • Miért ijeszti meg Balázst a digitalizáció?
  • Hol és hogyan kezdjünk neki a folyamataink digitalizációjának?

Az adás idegen szavai, rövidítései

  • attention span: koncentrálóképesség időtartama
  • PPC: az angol "Pay Per Click" kifejezése rövidítése, magyarul kattintásonkénti fizetést jelent. Az online hirdetések egy olyan formája, amelyben a hirdető el tudja helyezni a hirdetését egy felületen. Ezután akárhányszor rákattintanak a hirdetésre, a hirdetőnek egy előre meghatározott összeget kell fizetnie a felület tulajdonosának.
  • Solution-Aware: Megoldás-tudatos: A potenciális ügyfél tudja, hogy milyen megoldást/eredményt akar, de azt nem, hogy a mi termékünk ezt tudja.
  • Problem-Aware: Probléma-tudatos: A leendő ügyfél tudja, hogy problémája van, de nem tudja, hogy van rá megoldás.

Az adásban szóba kerültek személyek


Balázs ajánlója

  • Pénzcsináló [film, eredeti cím: Moneyball, 2011]
  • This won't scale [letölthető könyv, PDF]
  • Claude C. Hopkins: Tudományos reklámozás [könyv, 2009]
  • Ogilvy a reklámról [könyv]
  • Digitalmarketer [tanfolyamok]
  • Sixth division [marketing automatizációs ügynökség]
  • Joseph Jaffe: Join the Conversation: How to Engage Marketing-Weary Consumers with the Power of Community, Dialogue, and Partnership [könyv]

Csepregi Balázs

a SalesAutopilot ügyvezetője és társtulajdonosa

A marketing-automatizációs szoftvert és szolgáltatást fejlesztő, illetve üzemeltető SalesAutopilot (korábban MailMaster) társtulajdonos-ügyvezetője. Folyamatosan fejlesztett szoftverüket hazai KKV-k sokasága alkalmazza. A társaság újabban a külföldi terjeszkedésre is fókuszál.

Csepregi Balázs több különböző gazdasági főiskola után végül a Közép-európai Teológiai Akadémián végzett. 15 éve alapított társaságának vezetése és fejlesztése révén elismert marketing-automatizálási szakértővé vált. A munka mellett fontos számára a keresztény hit, cége honlapja szerint “a Bibliában hívő, élő hitű keresztény”.

Digitális bennfentes podcast

Tematikus beszélgetések, interjúk, amelyek megmutatják a magyar vállalkozóknak (és...

Tovább a podcast oldalára