Hallottál már a Performance Max-ról?
Ez a Google Ads legújabb üdvöskéje - lényegében egy új kampánytípus - ami jó eséllyel a feje tetejére állíthatja az online marketing piacot.
Nagyon úgy néz ki, hogy az elmúlt 5-6 évben jól megszokott “rend” borulni fog, hiszen változnak az erőviszonyok.
A 2000-es években a Google kétségkívül dominálta az online fizetett hirdetési piacot, majd a Facebook térnyerésével - és a hirdetési rendszer folyamatos fejlődésével - a Facebook olyan 2015-2016 környékén átvette az uralmat.
A Facebook tehát a legtöbb esetben vitte a hatékonyságbeli prímet és elképesztő eredményeket lehetett vele elérni.
Most viszont egyre inkább úgy látjuk, hogy a Google ismét átveheti a vezetést, ami megintcsak hatalmas felfordulást hozhat az online hirdetési piacon.
EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:
Az adásban említett linkeket és jegyzeteket itt találod: https://boommarketing.hu/bc11
Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!