Online marketingről érthetően vállalkozók, cégvezetők, menedzserek és marketingesek számára. A marketingnek alapvetően két fő területe létezik. Az egyik az elméleti/stratégiai (pl.: mit csináljak, milyen platformot használjak), a másik pedig a technikai oldal (pl.: hogyan készítsek jobban konvertáló sales oldalt). Amíg nem tudod a választ arra, hogy “mit” érdemes használnod az elérhető marketing eszközök közül, addig felesleges a “hogyannal” foglalkoznod. A BOOMCast-ben pontosan ezekre keressük a választ!
Az epizód első felét itt éred el: https://www.youtube.com/watch?v=YfUG74vPSaY A BOOMCast 25. részében Dallos Zolival - a DLX Media alapító tulajdonosával - beszélgettünk. Zolivan nagyon hasonlóan gondolkozunk és hasonlóan építjük a vállalkozásainkat is, így a téma adta magát: az agency life-ról beszélgettünk, így lényegében rengeteg témát érintettünk. HASZNOS TARTALMAK: 📱Kövess az aktualitásokért és napi hasznos videókért TikTokon: https://www.tiktok.com/@boombaloghdavid 📩 Csatlakozz 15.000 vállalkozóhoz és minden csütörtökön küldöm Neked az adott hét legfontosabb tartalmait és tanulságait: https://boommarketing.hu/ingyenes-anyagaink/boomerang/ 🌍 Még több hasznos anyagot olvashatsz a blogunkon: https://boommarketing.hu 🎙️ Hosszabb tartalmakért pedig hallgasd a Csak1Podcastet: https://www.youtube.com/channel/UCCYg08h_5dkjDWgFR7sY6tQ 🆓 INGYENES ANYAGAINK: Ingyenesen letölthető anyagainkat itt éred el: https://boommarketing.hu/ingyenes-anyagaink/ 🎓 ONLINE OKTATÓANYAGOK: Nézz szét online videós oktatóanyagaim között és sajátíts el online marketinges skilleket: https://boommarketing.hu/online-marketing-oktatoanyagok/ 🧠 MASTERMIND: Ha közvetlenül tőlem szeretnél tanulni csatlakozz a Mastermind programomhoz, ahol 10 sikeres vállalkozóval együtt tudsz a bizniszed fejlesztésén dolgozni: https://boommarketing.hu/bmm KI VAGYOK ÉN? Ha még nem találkoztunk volna: Szia 👋🏼, én Balogh Dávid vagyok, “sorozatvállalkozó”. Legelső és legfőbb vállalkozásom egy online marketing ügynökség - a BOOM Marketing - de mellette több másik bizniszt is beindítottam és automatizáltam már. A videóimmal dokumentálom az utamat és a fejlődésemet, így remélhetőleg számodra is hasznos infókkal tudok majd szolgálni. ⌚️ IDŐBÉLYEGEK: 0:00 - Ízelítő 1:04 - Intro 1:52 - mitől működik jól egy ügynökség? 5:50 - mit várhatnak el az ügyfelek? 8:30 - ez a legfontosabb 13:00 - mikor térül meg? 14:30 - meddig tart egy ügynökség felelőssége? 17:35 - mitől jó egy ügyfél? 19:50 - HR, kiválasztás 26:45 - márkaépítés - Zoliék így csinálják 29:00 - hatalmas lehetőség 31:00 - YouTube tippek Zolitól 32:30 - túl sok kártyánk van... 33:35 - marketing büdzsé 36:20 - Zoli tippjei 38:10 - összefoglalás
Vállalkozni csakis nyereségesen szabad. Ez egy teljesen logikus és teljesen egyértelmű kijelentés, a gyakorlatban viszont sokan nem tudják megfelelően alkalmazni. Köztük sajnos - egy darabig - én sem. Ebben az adásban Csehil Ádámmal beszélgetünk arról, hogy mit is jelent az, hogy egy vállalkozás nyereséges és átlátható. Konkrét hibákról és kérdésekről beszélgetünk, amik bennem is felmerültek a nagy átállás során, és természetesen tippeket is hoztunk Neked, amit beépíthetsz a saját vállalkozásod menedzselésébe. Ez egy rendkívül fontos adás, amit minden vállalkozónak meg kell hallgatnia és egyszerűen kötelező alkalmaznia az itt hallottakat. Mert vállalkozni csakis nyereségesen szabad. Vendég: Csehil Ádám - Nyereséges Vállalkozás Podcast Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing 0:00 Kezdés 00:27 Ádámról 03:05 Kis webshopoknak is fontos a kontrolling 06:28 Milyen adatokat látnak Ádám ügyfelei 12:40 Dávid saját tapasztalata a tervezés hiányáról 18:37 Mi a következő lépés, ha megvannak az adatok? 23:49 Az objektív döntéshozatal értéke 27:32 A növekedés félreérthető 36:33 Hogyan lehet kiszámolni a megtérülést? 46:16 A különböző “lábak” ellenőrzése 50:54 Outro
A nyereményjátékban való részvételhez látogass el a YouTube videóra, melynek leírásában megtalálod a linkeket: https://youtu.be/ItQmSoXdQOI
ADÁS RÉSZLETEI: Ebben az adásban Pinke Attila volt a vendégem, a fő témánk pedig a Bitcoin múltja és jövője, valamint az egész kriptopiac jelenlegi állása volt. Attila a Blockchainbloom alapítója, aminek a célja az emberek edukálása a blokkláncról. Először csak egy Youtube csatornaként indult, viszont mára már nagyon szépen kinőtte magát Attila tudásának köszönhetően. Már én is benne vagyok egy ideje a kripto világában, viszont Attilához képest én is laikus vagyok ebben a témában. Éppen ezért kitértünk a legalapabb dolgokra is és onnan mentünk a komplexebb témák irányába. Ne ijedj meg, hogyha nem érzed otthon magad a kriptoban, akkor is teljesen érthető lesz Neked ez a podcast. Az adásban elrejtve megemlítettünk egy nagyon izgalmas nyereményjátékot is, amit Attila ajánlott fel. Ehhez minden szükséges infót megtalálsz a mai adásban! Vendég: Pinke Attila - Blockchainbloom Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing 0:00 Kezdés 02:33 Mit csinál Attila? 06:25 A Bitcoin Alapjai 12:10 A kripto fontossága vállalkozók számára 15:20 Attila mentalitása a vagyonról 17:37 USA pénzügyi problémái 2006-tól 26:07 A Bitcoin bányászok 33:07 A Bitcoin Pizza Day története 35:54 Vissza a bányászokhoz 37:15 A kripto nyomon követhetősége 48:32 Attila kripto portfóliója 57:09 A digitális pénz veszélyei 1:05:10 Attila új könyvei/nyereményjáték 1:10:03 A legjobb szektorok bull marketben
Ez egy igazán egyedi adás, ahol Várhelyi Tiborral beszélgettem arról, hogy hogyan alkalmazhatóak a “szokásos” marketing eszközök nem szokványos iparágakban is. Tibor végzettségét tekintve építészmérnök, a Consolum társalapítója. A COVID alatt kezdtek keresni (marketingesek hatására) valamilyen belépő terméket. Ebből lett egy rendkívül érdekes - több százezer forint értékű - belépő termék, amit webáruházban értékesítenek. Az adásban rengeteg tippet és trükköt osztottunk meg azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehet a klasszikus marketing megoldásokat különböző iparágakban alkalmazni. Az adásban említett eladotelek.net oldalon pedig bátran használd a “BOOM50” kuponkódot az 50% kedvezményhez! Vendég: Várhelyi Tibor - Consolum Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing 0:00 Kezdés 01:03 Szokásos marketing stratégiák szokatlan iparágakban 07:56 Személyes példa a telekvételről 11:49 Az ideális ügyfél meghatározása 16:31 Az edukáció általi bizalomépítés 28:48 Tibor vállalkozóvá válása 41:23 Így válassz marketing csatornát 50:22 Tibor személyes története az árazással kapcsolatban 58:31 Az őszinteség fontossága 01:03:37 Tévhitek az online marketingről 01:11:15 Ez a legnehezebb a marketingben 01:15:20 A rövid formájú tartalmak előnyei 01:20:06 Outro
Ebben az adásban Ihász Ingrid volt a vendégem, a témánk pedig az MI képszerkesztésének használata, marketingesek szemszögéből. Ihász Ingrid a Kattanjki Klub alapítója, és több nemzetközi ügynökségnél is dolgozott, mint például a Wavemaker és a GroupM. Mindig is erős affinitása volt a technológia fejlődés iránt, így a fotózáson keresztül bele is került a Mesterséges Intelligencia világába. Igaz hogy én is nagyon mélyen beleástam magamat a Mesterséges Intelligencia világába, viszont a kreatív oldala, mint például a képszerkesztés, az mindig kicsit idegen volt számomra, pedig a jövőbeli fontossága a témának megkérdőjelezhetetlen. Ingrid megválaszolta a különböző előnyeit és hátrányait a képgenerálásnak, azt is, hogy mi hogyan tudjuk használni és még sok más kérdésemre adott részletes választ, ami meg fogja könnyíteni a munkámat a jövőben. És biztos vagyok benne, hogy a Tiédet is. Ha érdekel ez a téma, keresd fel az alábbi oldalakat: - https://kattanjki-klub.hu/ - https://dreamworldphoto.hu/ Az utóbbin számos ingyenes anyagot is elérsz, például fotótanfolyamot, illetve árazás kalkulátort. A szoftverek amikről beszéltünk a podcast során: - Dall-E - Midjourney - Adobe Firefly - Lightroom (Lightroom Classic) - Photoshop Vendég: Ihász Ingrid - Kattanjki Klub Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing 0:00 Intro 0:58 Ingrid háttere 2:37 Az MI képszerkesztés alapjai 6:29 A képgenerálás és legjobb szoftverei 11:48 A legérintettebb szakmák 15:45 A személyesség hiánya, fontossága 19:21 A publikus fotók használatának problémája 27:28 A képgenerálás módszerei 33:47 Tud termékfotót generálni az MI? 38:15 Tud marketing anyagokat generálni az MI? 44:11 Lehet magyarul is használni a szoftvereket? 50:31 Összefoglalás
Ebben az adásban Duchai Márti volt a beszélgetőtársam, a témánk pedig az értékelések használata marketing eszközként. Duchai Márti az ÉrtékelésTUNING alapítója, Tripadvisor specialista és az online értékelések szakértője. A turisztikai szektorban tanult és dolgozott vállalkozása alapítása előtt és azóta is ez a szektor a szíve csücske, de ezen kívül a magánegészségügyi ágazatban is mélyen bevonódott. Csapatával már több, mint 200 Tripadvisor fiókot optimalizáltak és több, mint 30-at kezelnek folyamatosan. Én személy szerint elképesztően hiszek a User Generated Content (röviden csak UGC) erejében, aminek egyik legfőbb eleme az ügyfelek/vevők által írt értékelések. Ez a vendéglátóiparban egy bevált szokás, viszont egyáltalán nem csak ebben a szektorban érdemes használni az értékeléseket. Marketing ügynökségként kivételesen sok - közel 300 - értékelést gyűjtöttünk már össze a Google oldalunkon, aminek egyébként már sok-sok új ügyfelet köszönhetünk. Vendég: Duchai Márti - ÉrtékelésTUNING Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing
[00:02:23]: Az értékelések fontossága
[00:04:51]: Az értékelések üzleti szempontból
[00:08:37]: Az értékelések marketing szempontból
[00:25:03]: Az értékelések fontossága és súlyozása
[00:27:23]: Offline és online ügyfélélmény vizsgálata
[00:28:47]: Kezelési stratégiák negatív értékelések esetén
[00:31:01]: A különbség a TripAdvisor és a Google értékelések között
[00:33:54]: Pozitív értékelések kezelése és válaszok írása
[00:37:31]: A mesterséges intelligencia felelőssége és befolyása
[00:48:59]: Releváns értékelések
[00:53:20]: Értékelések szerepe a versenyben
Ebben az adásban Tasnádi Olivér volt a vendégem, akivel arról beszélgettünk, hogy miért érdemes a webshop fejlesztést design problémaként megközelíteni.
Olivér a digitális sales szakértője, kreatív direktor és vállalkozó. Korán kezdte a szakmát, ugyanis - fiatal kora ellenére - már 12 éve foglalkozik website-okkal és grafikai tervezéssel.
Ezen kívül több vállalkozásban, projektben is kipróbálta magát, mint például a Bookkeepie nevű magyar startup nemzetközi üzletfejlesztője, vagy a 2.0 Agency társalapítója.
Olivér elmagyarázta, hogy ők hogyan állnak hozzá egy webshop lefejlesztéséhez és beszéltünk azokról a hibákról is, amit szinte mindenki elkövet ilyenkor.
Olivérék készítettek egy útmutatót webshop tulajdonosok számára, amit ide kattintva érhetsz el: https://go.tasnadi.net/boom
Vendég: Tasnádi Olivér - Tasnadi.co
Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing
🖊️ Ebben az adásban Kardos András - a WeareHR társalapítója - volt a beszélgetőtársam.
András közgazdász, diplomás szupervizor és üzleti coach, aki karrierje nagy részét a multik világában töltötte HR vezetőként.
Elképesztő tudással rendelkezik a szakmájában, és lényegében nincs olyan helyzet, amit valamilyen úton-módon ne tapasztalt volna meg.
Manapság vállalkozóként segíti a hazai vállalkozásokat külsős tanácsadóként, jellemezően a KKV szektorban.
Nekem is rengeteget segített már az elmúlt évek során, és bármikor leülök vele beszélgetni mindig tanulok valami újat.
Gyakorlatias szemléletmódja, rendkívüli tapasztalata és coaching hozzáállása a garancia arra, hogy bármilyen kérdéssel keresem meg, biztosan tud segíteni.
Éppen ezért nagyon örültem, amikor elfogadta a felkérést és le tudtunk ülni beszélgetni a HR témakörről. Ez ugyanis egy olyan téma, amivel sok vállalkozó - köztük én is - csak amolyan “kötelező” jelleggel foglalkozik. Már ha foglalkozik.
A mai beszélgetésből viszont kiderül, hogy lényegében az adott cég sikeressége múlik azon, hogy ki hogyan kezeli a HR kérdéskört.
Az adásban említett cikkeket itt találod:
Vendég: Kardos András - WeareHR Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing
0:00 Kezdés
01:14 Aktuális HR témák
03:35 A toborzás fontossága
06:33 Az employer branding fontossága
07:35 A kiválasztási folyamat lépései
10:12 A multik tapasztalata
13:47 Hibázás
35:52 Motiváció és munkavállalók megtartása
40:35 A munkakör és motiváció összefüggése
Idén év elején kezdtem el használni a TikTok-ot és a YouTube Shorts-ot. Ez alatt a 7 hónap alatt 8.4 millió forint extra árbevételt generált nekem ez a két csatorna. Ebben az adásban elmondom, hogy hogyan sikerült ez és hogy hogyan tudod Te is utánam csinálni. Az említett webinár linkjét itt találod: https://boommarketing.hu/webinar
Ebben az adásban Dudás Laci, üzletfejlesztési tanácsadó, a Vallalkozoleszek.com alapító-tulajdonosa volt a vendégem és - többek között - a vállalkozások indításáról és építéséről beszélgettünk. És ő volt az, aki ellopta a podcastemet… Az történt ugyanis, hogy Laci megkeresett, hogy készítsünk egy adást a kezdő vállalkozók számára. És mivel ő is nemrég kezdett el vállalkozni (egyelőre a multis karrierje mellett), ezért arra volt kíváncsi, hogy ha most újra kellene kezdenem, akkor mit hogyan csinálnék. És lényegében így alakult, hogy vendég lettem a saját podcastemben. Ez egy igazán hosszú adás sok-sok tapasztalattal, úgyhogy remélem számodra is lesznek benne hasznos gondolatok. - Az adásban említett zárt Facebook csoport linkje: https://www.facebook.com/groups/286831383770354 - Lacival pedig itt tudod felvenni a kapcsolatot: https://vallalkozoleszek.com/ Vendég: Dudás Laci - Vallalkozoleszek.com Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing 0:00 Kezdés 02:00 A vállalkozás és az időbeosztás 03:30 Tudatosság és vállalkozásindítás 07:24 A vállalkozás elindításának nehézségei 10:02 Rendszerszintű gondolkodás 12:16 Felelősségvállalás és hibák megtanulása 14:24 Kezdetek és vállalkozás validálása 18:56 HR stratégia 23:18 A folyamat kialakulása 27:18 Időmegtakarítás 31:01 Siker? 34:26 Feladatok megtartása vagy elengedése 35:42 Hol tartunk most? 39:25 Hatékonyság 40:35 Vállalkozás indítás 42:34 Lehetőség? 46:15 Vállalkozni vágyóknak segítség 47:01 Az új vállalkozók kihívásai 48:06 Befejezés