Ismét eltelt egy év, ami messze nem mondható átlagosnak.
Az online marketing egyébként is egy elképesztően gyorsan fejlődő és változó iparág, de így utólag kijelenthetjük, hogy a 2021-es év még a szokásosnál is intenzívebb lett.
Az Apple jóvoltából változott a Facebook hirdetési rendszere és instabilabbá vált az email marketing működése is, ráadásul akkor még a megnövekedett versenyről nem is beszéltünk.
Ettől viszont fontosabb így év végén, hogy vajon mire számíthatunk 2022-ben. Ebben az adásban pontosan erről beszélgettünk.
EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:
Az adásban említett linkeket és jegyzeteket itt találod: https://boommarketing.hu/bc4
Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!
Házigazdák: Eszenyi Dávid és Balogh Dávid