Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Így alkalmazzuk a “szokásos” marketing eszközöket nem szokványos iparágakban (Várhelyi Tiborral)

Vissza

Így alkalmazzuk a “szokásos” marketing eszközöket nem szokványos iparágakban (Várhelyi Tiborral)

Jan 18. | 80 perc

Üzlet Marketing
00:00:00
/
01:20:25

Ez egy igazán egyedi adás, ahol Várhelyi Tiborral beszélgettem arról, hogy hogyan alkalmazhatóak a “szokásos” marketing eszközök nem szokványos iparágakban is. Tibor végzettségét tekintve építészmérnök, a Consolum társalapítója. A COVID alatt kezdtek keresni (marketingesek hatására) valamilyen belépő terméket. Ebből lett egy rendkívül érdekes - több százezer forint értékű - belépő termék, amit webáruházban értékesítenek. Az adásban rengeteg tippet és trükköt osztottunk meg azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehet a klasszikus marketing megoldásokat különböző iparágakban alkalmazni. Az adásban említett eladotelek.net oldalon pedig bátran használd a “BOOM50” kuponkódot az 50% kedvezményhez! Vendég: Várhelyi Tibor - Consolum Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing 0:00 Kezdés 01:03 Szokásos marketing stratégiák szokatlan iparágakban 07:56 Személyes példa a telekvételről 11:49 Az ideális ügyfél meghatározása 16:31 Az edukáció általi bizalomépítés 28:48 Tibor vállalkozóvá válása 41:23 Így válassz marketing csatornát 50:22 Tibor személyes története az árazással kapcsolatban 58:31 Az őszinteség fontossága 01:03:37 Tévhitek az online marketingről 01:11:15 Ez a legnehezebb a marketingben 01:15:20 A rövid formájú tartalmak előnyei 01:20:06 Outro

Tovább a podcast oldalára