Ebben az adásban Duchai Márti volt a beszélgetőtársam, a témánk pedig az értékelések használata marketing eszközként. Duchai Márti az ÉrtékelésTUNING alapítója, Tripadvisor specialista és az online értékelések szakértője. A turisztikai szektorban tanult és dolgozott vállalkozása alapítása előtt és azóta is ez a szektor a szíve csücske, de ezen kívül a magánegészségügyi ágazatban is mélyen bevonódott. Csapatával már több, mint 200 Tripadvisor fiókot optimalizáltak és több, mint 30-at kezelnek folyamatosan. Én személy szerint elképesztően hiszek a User Generated Content (röviden csak UGC) erejében, aminek egyik legfőbb eleme az ügyfelek/vevők által írt értékelések. Ez a vendéglátóiparban egy bevált szokás, viszont egyáltalán nem csak ebben a szektorban érdemes használni az értékeléseket. Marketing ügynökségként kivételesen sok - közel 300 - értékelést gyűjtöttünk már össze a Google oldalunkon, aminek egyébként már sok-sok új ügyfelet köszönhetünk. Vendég: Duchai Márti - ÉrtékelésTUNING Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing
[00:02:23]: Az értékelések fontossága
[00:04:51]: Az értékelések üzleti szempontból
[00:08:37]: Az értékelések marketing szempontból
[00:25:03]: Az értékelések fontossága és súlyozása
[00:27:23]: Offline és online ügyfélélmény vizsgálata
[00:28:47]: Kezelési stratégiák negatív értékelések esetén
[00:31:01]: A különbség a TripAdvisor és a Google értékelések között
[00:33:54]: Pozitív értékelések kezelése és válaszok írása
[00:37:31]: A mesterséges intelligencia felelőssége és befolyása
[00:48:59]: Releváns értékelések
[00:53:20]: Értékelések szerepe a versenyben