Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Értékelés, mint marketing eszköz (Duchai Mártival)

Vissza

Értékelés, mint marketing eszköz (Duchai Mártival)

Dec 14. | 54 perc

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:54:59

Ebben az adásban Duchai Márti volt a beszélgetőtársam, a témánk pedig az értékelések használata marketing eszközként. Duchai Márti az ÉrtékelésTUNING alapítója, Tripadvisor specialista és az online értékelések szakértője. A turisztikai szektorban tanult és dolgozott vállalkozása alapítása előtt és azóta is ez a szektor a szíve csücske, de ezen kívül a magánegészségügyi ágazatban is mélyen bevonódott. Csapatával már több, mint 200 Tripadvisor fiókot optimalizáltak és több, mint 30-at kezelnek folyamatosan. Én személy szerint elképesztően hiszek a User Generated Content (röviden csak UGC) erejében, aminek egyik legfőbb eleme az ügyfelek/vevők által írt értékelések. Ez a vendéglátóiparban egy bevált szokás, viszont egyáltalán nem csak ebben a szektorban érdemes használni az értékeléseket. Marketing ügynökségként kivételesen sok - közel 300 - értékelést gyűjtöttünk már össze a Google oldalunkon, aminek egyébként már sok-sok új ügyfelet köszönhetünk. Vendég: Duchai Márti - ÉrtékelésTUNING Házigazda: Balogh Dávid - BOOM Marketing


[00:02:23]: Az értékelések fontossága

[00:04:51]: Az értékelések üzleti szempontból

[00:08:37]: Az értékelések marketing szempontból

[00:25:03]: Az értékelések fontossága és súlyozása

[00:27:23]: Offline és online ügyfélélmény vizsgálata

[00:28:47]: Kezelési stratégiák negatív értékelések esetén

[00:31:01]: A különbség a TripAdvisor és a Google értékelések között

[00:33:54]: Pozitív értékelések kezelése és válaszok írása

[00:37:31]: A mesterséges intelligencia felelőssége és befolyása

[00:48:59]: Releváns értékelések

[00:53:20]: Értékelések szerepe a versenyben

Tovább a podcast oldalára