Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Horváth Rita: az impulzusvásárlás helyett már a tervezett vásárlás dominál

Vissza

Horváth Rita: az impulzusvásárlás helyett már a tervezett vásárlás dominál

Dec 04. | 20 perc

Üzlet Menedzsment Marketing
00:00:00
/
00:20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
Tovább a podcast oldalára