142. 120 milliós ruhamárkát épített Nagy Fanny - Így lett nemzetközi top szereplő a FANNA
Apr 02. | 66 perc
BROCASTERZ
Üzlet
Nagy Fanny a legteljesebb magabiztossággal hiszi és látja, hogy a FANNA brand lesz előbb-utóbb a legnagyobb nemzetközi polewear (rúdtánc) ruhamárka, és ha valakinek, akkor neki elhiszem, hogy meg is tudja csinálni.
Elhiszem, mert amikor kitalálta és tök egyedül elindította az egész márkát, a nulladik perctől nemzetközi piacra célzott, influencer együttműködésekkel építette fel a niche brandjét, saját kézzel rakta össze a webshopját, minden pénzét visszaforgatta az indulásba és az első rendelései már az USA-ból érkeztek.
Neki teljesen magától értetődő volt, hogy online értékesítésben, niche márkában, külföldi fókusszal kell indulnia, mi magyar vállalkozók meg a legtöbben szorongva gondolunk csak arra, hogy egyszer maaaaajd talán belekóstolunk a külföldi piacokba is...
Hát Fanny nem ez a fajta vállalkozó...
Az ilyen gondolkodásmódról szóló példák miatt ajánlom ezt a Biznisz Boyz adást!
Adi
==========
FANNA:
https://fannawomen.com/en-hu
Óriási átalakuláson megy keresztül a Biznisz Boyz PRO projekt is.
Nézz körül a BB PRO-ban, az első hónapra pénz-visszafizetési garanciával: bbpro.hu vagy impulzushirlevel.hu
Áprilistól Adi által felkért komoly mentorok tartanak EGÉSZ ÉVES kurzusokat a havidíj részeként az ügyfélszerzés, az értékesítés, a rendszerfejlesztés és automatizáció, valamint a céges pénzügyek terén. Olyan rendszert rakunk össze, amihez még csak hasonló sincs a magyar piacon: ezt a tudást éves szinten milliókért lehetne egyébként megszerezni, ha egyáltalán hozzáférsz ilyen tanácsadókhoz...
Próbáld ki 5000 Ft-ért (ezzel a BB készítését is támogatod), és ha mégsem tetszene, az első hónapban pénz-visszafizetési garanciát adunk!
Tovább a podcast oldalára