Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?

Biznisz Boyz: A magyar vállalkozói podcast show

BROCASTERZ

Vissza

Biznisz Boyz: A magyar vállalkozói podcast show

BROCASTERZ

Üzlet

3 fiatal vállalkozó mutatja be nektek, hogy milyen kihívásokkal és megoldásokkal, technikákkal és trükkökkel manőverezik a sikeres vállalkozóvá válás útján. Adatelemző online tréningekkel, pubtulajdonos és ügynökségvezető/coach mesél a Biznisz Boyz podcast-ben a tapasztalatairól más már sikeres vállalkozók meghívásával. Honlap: https://bizniszboyz.hu Zárt csoport: https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/

Epizódok

1-10 megjelenítése a(z) 253 elemből.
Adi első mentorát és egyben sógorát hívta el az adásba, aki hátrahagyta a sikeres multis életet, hogy megtalálja önmagát, világot lásson, majd később ebből merítve létrehozza itthon a Butlers nevű lakásfelszerelési üzlethálózatot. Aki követte a BB-t a kezdetektől, tudhatja, hogy Adi első - és nagyban meghatározó - munkahelye a Butlers volt, ahol Bulkai Péter szárnyai alatt vált marketing vezetővé. Péter elmeséli részletesen, milyen kihívásokon mentek keresztül a Butlers felépítése során attól a ponttól kezdve, hogy írt egy emailt a német alapítóknak, ami elindította a közel 20 éves hazai történetet. Tudását azonban a cég felépítése és beindítása után a hazai nonprofit szektor fejlesztésére fordította és saját alapítványával meghatározó ügyeket támogatott. A Butlers vezetésének átadását követően, az alapítványi munka mellett meghatározó lett Péter életében az önismeret és a tudatosság, amit új projektjében már egy önfejlesztő applikáció építésébe ülteti át. Butlers: https://butlers.hu Phi Alapítvány: https://phialapitvany.hu/ Fő témák: (00:01:28) Karrierváltás, berlini évek (00:06:32) A Butlers franchise ötlete és elindítása (00:16:26) A franchise szerződés kialakítása (00:22:46) Az első Butlers üzlet megnyitása, siker (00:27:28) A vevőközpontúság és ügyfélélmény (00:32:39) A franchise növekedése, befektető bevonása (00:35:52) Pénzügyi nehézségek, német támogatás (00:38:16) Szlovák és cseh piacnyitás, franchise jogok, a franchise rendszer működése (00:44:24) Visszalépés az ügyvezetéstől, új célok (00:50:56) Alapítványi munka, nonprofit tapasztalatok (00:55:58) Sikeres és nehéz nonprofit projektek (01:05:06) Környezettudatosság, társadalmi érzékenység (01:06:10) Ökológiai lábnyom kalkulátor projekt (01:09:10) Globális problémák, túlnépesedés, fogyasztás (01:18:29) Jövőkép, generációs különbségek, AI és energia (01:21:33) Egyéni felelősség, szemléletformálás (01:25:20) Visszatérés a forprofit szektorba, új startup (01:40:44) Személyes hit, teremtő energia, önmegvalósítás 📣 Ingyenes hírlevelem a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ BB YouTube: https://www.youtube.com/@bizniszboyzpodcast Biznisz Boyz PRO: https://bbpro.hu FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz Bulkai Péter, Sándorfy Adrián, Pál Zoli, Biznisz Boyz podcast, Butlers, vállalkozás, franchise, önismeret, karrier, üzleti podcast, piackutatás, vevőszolgálat, lakásfelszerelés, környezetvédelem, fenntarthatóság, civil szervezetek, tőkeigényes projekt, befektetők, önfejlesztés, filozófia, vallástörténet, személyes kapcsolatok, üzleti kihívások, növekedés, pénzügyi kérdések, innováció, társadalmi felelősségvállalás, ökológiai lábnyom, tudatos fogyasztás, piaci trendek, cégvezetés, kreatív gondolkodás, emberi kapcsolatok, üzleti döntések, startup, tőke, önreflexió, személyes fejlődés, közösségi felelősség, üzleti stratégiák, kereslet és kínálat, társadalmi értékek.
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
A Biznisz Boyz új epizódjában Sándorfy Adrián és Pál Zoli vendégül látják Mészáros Beát, hogy átbeszéljék az AI (mesterséges intelligencia) valódi szerepét az üzleti világban és vállalkozói gondolkodásban. Mit jelent ma az AI, és miért kulcsfontosságú, hogy helyes üzleti szemlélettel közelítsünk a mesterséges intelligencia lehetőségeihez? Hogyan használhatjuk az AI-t vállalkozóként, anélkül hogy elveszítenénk a kreativitásunkat és a versenyelőnyünket? Ebben az adásban: - Mi az AI és miért félrevezető néha az „intelligencia” szó? - A mesterséges intelligencia gyakorlati alkalmazása az üzleti életben. - Miért nem elég az AI output – szükség van az emberi kritikus gondolkodásra? - Hogyan változtatja meg az AI a kreativitást, döntéshozást és a cégek működését? - AGI (Artificial General Intelligence) – mennyire közel van a jövő intelligens rendszere? Ha érdekel, hogyan gondolkodj helyesen a mesterséges intelligenciáról, és hogyan fordíthatod előnyödre az AI által kínált lehetőségeket, akkor ez az epizód neked szól. Beáról bővebben: https://www.beatrixmeszaros.co.uk⁩ Időkódok: 00:00 – Bevezetés 01:03 – Miért beszélünk annyit az AI-ról? 06:45 – Mesterséges intelligencia mítoszok és tények 24:00 – Hogyan segíti az AI a vállalkozásokat? 37:50 – ChatGPT és a nagy nyelvi modellek működése 58:00 – AGI: a jövő mesterséges intelligenciája 1:14:00 – AI és kreatív gondolkodás – mi marad az ember kezében? 1:27:00 – Összegzés: helyes üzleti gondolkodásmód az AI korszakában 📣 Ingyenes hírlevelünk a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ BB YouTube: https://www.youtube.com/@bizniszboyzpodcast Biznisz Boyz PRO: https://bbpro.hu FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz mesterséges intelligencia, AI, üzleti AI, AI vállalkozóknak, AI üzleti gondolkodás, ChatGPT, nagy nyelvi modellek, generatív AI, AI eszközök, AI stratégia, AI marketing, AI a vállalkozásban, AI alkalmazások, AI üzleti tippek, mesterséges intelligencia alkalmazása, AI automatizálás, AI előnyök, AI kockázatok, AI trendek, AI jövő, AI magyarul, AI vállalkozás, mesterséges intelligencia jövője, AI oktatás, AI kreativitás, AI és üzlet, AI bevezetés, mesterséges intelligencia magyarázat, AI üzleti siker, AI hatékonyság, AI megoldások, AI gondolkodásmód
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
7 milliárdos zuhanás után talpon – így élt túl a Wagner Solar egy teljes iparági összeomlást /// 30 fő léphet most be a Biznisz Boyz PRO-ba: csak július 24-ig jelentkezhetsz! https://bbpro.hu /// A Wagner Solar 2022-ben még 12 milliárdos árbevétellel működött. Két évvel később 5 milliárdra esett vissza – nem saját hibából, hanem egy brutális piaci összeomlás miatt. Mi történik, amikor egy családi cég a csúcsról hirtelen a válság közepén találja magát? Ebben az adásban Beleznai Orsolya tulajdonos-marketingvezető mesél arról, hogyan próbálnak meg talpon maradni a napelemes piacon: – hogyan építenek új üzletágakat, – hogyan stabilizálták a csapatot közel 100 fővel, – és hogyan lehet érzelmileg is megélni a visszaesést, mindezt egy többgenerációs családi cégben. Ez az epizód nem csak napelemes cégekről szól. Hanem minden vállalkozóról, aki egyszer megélte már, hogy a növekedés helyett a túlélés a fő feladata. 📌 Főbb témák – időbélyegekkel: 00:00 – Bevezetés 01:24 – A Wagner Solar története: családi alapítás, generációváltás 04:00 – Hogyan lett a házból kísérleti labor? 07:00 – Mit adott hozzá az apai mentalitás és mérnöki precizitás? 13:30 – A csúcsév: 12 milliárdos árbevétel 2022-ben 18:00 – A gödöllői központ építése és a válság előérzete 25:00 – A szabályozás brutális hatása: szaldó/bruttó elszámolás 30:00 – Készletcsapda és piacösszeomlás – mit lehet ilyenkor tenni? 34:00 – 100%-os pályázatok buktatói – és miért nem álltak bele 38:00 – Hogyan építenek új lábakat? Gépészet, B2B, oktatás 55:10 – Az új irány: energiatárolás, oktatás, B2B növekedés 🔍 Kulcsszavak: válságmenedzsment, családi vállalkozás, árbevételcsökkenés, üzleti visszaesés, napelemes cég, energiaipar válsága, napelemes piac, stabilizálás, üzlet újraépítése, üzleti stratégia, napelem, bruttó elszámolás, szaldó elszámolás, wagner solar, beleznai orsolya
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Ez az epizód nem arról szól, hogyan kell startupot építeni. Hanem arról, hogy mi történik utána. Mi történik, ha elérted, amit kitűztél? Ha a cégedet megveszik, és pénzed is van elég. Mi hajt utána? Mire ébredsz reggel? ======= 🛠️ Újra lehet csatlakozni a Biznisz Boyz PRO-hoz, a BB vállalkozói akadémiájához! Immár rendszeres mastermind és networking alkalmakkal és 100-nál is több cégskálázást és márkaépítést támogató tananyaggal! https://bbpro.hu ======= Vendégünk ebben az epizódban Csillag Péter, a Starschema társalapítója, aki nemcsak egy “Holdról is jól látható“ exitet tudhat maga mögött, de mára egy olyan életformában él, ahol nem kell dolgoznia és a pénz sem akadály soha többet – mégis rengeteget dolgozik. Ez nem egy klasszikus sikerinterjú – hanem egy őszinte, mély és elgondolkodtató beszélgetés a vállalkozás valódi arcáról. „A különbség köztem és mások között az, hogy én minden este egy picit hozzátettem – 15 éven át.” Ez az epizód nem arról szól, hogyan kell startupot építeni. Hanem arról, hogy mi történik utána. Mi történik, ha elérted, amit kitűztél? Ha a cégedet megveszik, és pénzed is van elég. Mi hajt utána? Mire ébredsz reggel? Csillag Péter története tanulságos minden vállalkozónak és álmodozónak. Őszintén beszél arról, hogyan távolodott el tudatosan a saját cégétől, miért nem omlott össze az exit után, és mit tanult abból, hogy már nem egy cég neve fémjelzi a személyes identitását. Adás témái – vázlatpontosan: - Mi hajt egy exit után? Mit keres az ember, ha már „megvan minden”? - A Starschema története dióhéjban, a háttérből - A különbség a sikeres és a „csak álmodozó” vállalkozók között - Szorgalom vs. tehetség: mit pótol az egyik, amit a másikból hiányzik? - Hogyan lehet (és kell) eltávolodni a saját cégedtől? - A mentális tér tisztítása – miért nem akar Péter új embereket beengedni? - Angyalbefektetői szemléletmód: mit keres egy befektető a cég mögött? - A szabadság paradoxona: ha már nem kell dolgozni, de mégis dolgozol - Mi jön az exit után? Van élet a „maraton” lefutása után is? - Az emberi kapcsolatok újraértelmezése – ha már nem a cég a beszédtéma Fejezetek: 00:00:00 - Hogyan látja Csillag Péter az üzleti siker valódi alapjait? 00:06:33 - Valóban csak tehetség kérdése a vállalkozói siker? 00:12:29 - Miért alakult ki hamis kép a vállalkozói kiválóságról? 00:16:20 - Milyen érzés eladni a saját cégedet? 00:20:04 - Hogyan változnak az emberi kapcsolatok az exit után? 00:23:06 - Mit hoz a szabadság a vállalkozói kötöttségek után? 00:28:20 - Mi történik a célokkal az exit után? 00:31:42 - Hogyan lehet elengedni a céget és közben fenntartani a működését? 00:34:49 - Mikor éri meg befektetni a magasabb szintű menedzsmentbe? 00:41:04 - Milyen cégbe fektetne be Csillag Péter angyalbefektetőként? 01:11:49 - Mi kell a sikeres nemzetközi terjeszkedéshez? 01:32:08 - Milyen szerepe van az önismeretnek a vállalkozói fejlődésben? 01:42:49 - Hogyan hat a vállalkozás a magánéletre és a párkapcsolatokra? 01:53:01 - Mit tanácsol Csillag Péter azoknak, akik most kezdenek vállalkozni? 📣 Ingyenes hírlevelem a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ BB YouTube: https://www.youtube.com/@bizniszboyzpodcast Biznisz Boyz PRO: https://bbpro.hu FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
🎧 Ha érdekel, hogyan lehet 13 ezer ügyfelet kiszolgálni úgy, hogy egy pillanatnyi leállás is világvégét jelent, hallgasd meg ezt az epizódot! Nabil történetéből rengeteget tanulhatsz felelősségről, rendszerépítésről és vezetői szemléletről. ======= 🛠️ Újra lehet csatlakozni a Biznisz Boyz PRO-hoz, a BB vállalkozói akadémiájához! Immár rendszeres mastermind és networking alkalmakkal és 100-nál is több cégskálázást és márkaépítést támogató tananyaggal! https://bbpro.hu ======= Vendégünk a Rackforest társalapítója és ügyvezetője, Atiyeh Nabil, aki elképesztő őszinteséggel mesélt a hosting világáról, a 13 ezer ügyféllel járó nyomásról és arról, hogyan építette fel saját cégét a nulláról – úgy, hogy közben Los Angeles-i repülőúton is a céges aggódás jár az eszében. A Biznisz Boyz Podcast 170. epizódjában Sándorfy Adrián és Pál Zoli vendége egy igazán kivételes vállalkozó: Atiyeh Nabil, aki nemcsak műszaki tudását, hanem kulturális és emberi tapasztalatait is beépítette a Rackforest sikersztorijába. Nabil karrierje a Samsungnál, a Flextronicsnál, a Vodafone-nál és a Doclernél, Gattyán György mellett a második emberként épült, de mindig is saját cégre vágyott. Végül 36 évesen úgy érezte, elég tudása van ahhoz, hogy elindítsa a Rackforestet – és mindezt apja egyértelmű kérésére üzleti tervvel és leállási határidővel kellett megtennie. „A siker nem száll be az ablakon.” – vallja Nabil, aki szerint az, hogy a Rackforest ott tart, ahol, nem véletlen: tudatos döntések, extrém magas elvárások, gyors reakcióidők és kompromisszummentes minőség biztosítják, hogy a fél magyar internet ne omoljon össze, ha valami hiba történik. Miközben betekintést kapunk a hosting világába, kiderül: - Miért kellett háromszögelni az optikai kábeleket a budapesti szerverteremek között? - Mit jelent az, hogy n plusz kettő a redundanciában? - Hogyan éli meg Nabil a felelősséget, hogy éttermek, webshopok, számlázóprogramok működése rajta múlik? A beszélgetés egyik legérdekesebb szála, hogyan alakította Nabil vezetői attitűdjét a jordán és a magyar kultúra kettőssége. Kiderül, mi az, amit az arab üzleti etikából emelt be – és miért épít mindent a szavahihetőségre és a korrekt üzleti viszonyokra. 📣 Ingyenes hírlevelem a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ BB YouTube: https://www.youtube.com/@bizniszboyzpodcast Biznisz Boyz PRO: https://bbpro.hu FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
„Azt hittem, ha nő a cég, az élet is jobb lesz” – és egyéb cseles vállalkozói illúziók ebben az adásban. 🛠️ Újra lehet csatlakozni a Biznisz Boyz PRO-hoz, a BB vállalkozói akadémiájához! Immár rendszeres mastermind és networking alkalmakkal és 100-nál is több cégskálázást és márkaépítést támogató tananyaggal! https://bbpro.hu A Biznisz Boyz Podcast 169. epizódjának vendégei ezúttal a házigazdák maguk: Sándorfy Adrián és Pál Zoli, akik ezúttal nem vendéget hívtak, hanem a saját vállalkozói dilemmáikat, kiégésközeli megéléseiket és személyes tanulságaikat tárják a hallgatók elé. Ez az adás "ragtapasz-feltépős" – nem csak őszinte, de mélyen emberi is. Mi történik akkor, amikor a vállalkozás már régen nem a szabadság eszköze, hanem a fő kényszerítő erő? Zoli így fogalmaz: „Ott van a borzalmasan nagy cég, és mindenki sikeresnek lát, de én meg azt érzem, hogy basszus, semmire nincs időm.” A beszélgetés során kiderül, hogyan lesz a növekedésből börtön, hogyan hat vissza az állandó „fejlődni kell” mentalitás a személyes életre, és mi történik akkor, amikor már senki nem kényszerít, de belülről még mindig ugyanaz a kényszer mozgat. Adrián példája, hogy egy teljesen jól működő árajánlati sablont akar újratervezni, pusztán belső nyomás miatt, rámutat arra, mennyire hamis sürgősségek uralják néha a napjainkat: „Ez az ajánlat két éve működik. Ha még egy hétig marad, semmi nem történik. De belül azt éreztem, hogy muszáj most megcsinálni.” Az epizód legfontosabb témái: Az identitásválság, amit a folyamatos cégépítés okoz A szubjektív idő és szabadság elvesztése Delegálás, mint életmentő stratégia – és annak határai A növekedés illúziója: mi van a több bevétel mögött? A vállalkozásban is létezik életszínvonal-függőség A „kicsi döntések”, amik észrevétlenül tolják egyre tovább a vállalkozót Az optimális cégméret kérdése – és hogy lehet-e ott megállni Miért érezzük úgy, hogy mindig még egy kicsit kell? Az adás végére kiderül, hogy ez nem nyávogás – hanem egy vállalkozói generáció kollektív megélése, amit végre valaki kimondott. 🎧 Témák időbélyegekkel (chapterek) 00:02 – Intro: belső kényszerek, önkép és vállalkozói réteg 00:35 – A vállalkozás hatása a magánéletre 01:02 – A három skála: cég, párkapcsolat, saját én 03:09 – A belső kényszer és a delegálás korlátai 04:44 – Miért mondunk le az edzéseinkről? 07:02 – Az idő uralásának illúziója 10:05 – Az élet “szirszarokkal” való körberakása 13:35 – Tudtunk-e dönteni arról, hogy meddig nőjön a cég? 18:09 – A vállalkozás életszínvonalának spirálja 20:17 – A felelősség és szubjektivitás elvesztése 24:20 – A legnagyobb kockázat: a sok apró döntés 30:29 – Visszafordíthatatlan lépések a céges növekedésben 37:11 – Cégstruktúra, vezetők, átrendeződések 42:47 – Adatbázisok, kontrollmánia, Excel és automatizáció 44:37 – Fejlődési kényszer és belső visszacsatolás 46:05 – A szent pillanat: mikor nem csinálsz semmit 54:19 – Hamis motivációk, belső csalódások 56:25 – Pszichológiai kórkép: hobbihiány és flow-csapda 57:36 – Végtelen teremtés illúziója – hol a vége? 60:27 – Feloldáskeresés, közös megélések 📣 Ingyenes hírlevelem a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ BB YouTube: https://www.youtube.com/@bizniszboyzpodcast Biznisz Boyz PRO: https://bbpro.hu FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
🛠️ Újra lehet csatlakozni a Biznisz Boyz PRO-hoz, a BB vállalkozói akadémiájához! Immár rendszeres mastermind és networking alkalmakkal és 100-nál is több cégskálázást és márkaépítést támogató tananyaggal! https://bbpro.hu „A honlapod nem neked készül. A vevődnek.” – Tasnádi Olivér A Biznisz Boyz 168. epizódjának vendége Tasnádi Olivér, a honlap- és webshopkészítés újragondolt megközelítésének zászlóvivője. Ez a beszélgetés nemcsak arról szól, hogyan készül el egy jó weboldal, hanem arról, hogyan válik egy honlap stratégiai eszközzé, ami a cég növekedését és az ügyfélélmény maximalizálását szolgálja. Tasnádi Olivér története ismerős lehet sokaknak: egyéni vállalkozásból indulva mára 10 fős csapatával évente 60 milliós forgalmat generál és évi ~50 projektet visznek végig. De ami igazán különlegessé teszi őt, az nem a számszerű siker, hanem a gondolkodásmód, amivel az ügyfeleket végigvezeti egy honlapstratégia kialakításán. Adi saját példáján keresztül mutatja meg, milyen transzformatív élmény lehet ez a folyamat – még akkor is, ha elsőre „csak egy landing page-et akarunk”. Olivérrel ugyanis átestünk az álom-website projekten, nézd meg a végeredményét, ha érdekel: https://bbpro.hu Kiderül, miért fontos először feltenni a nagy „miért”-eket, és hogyan derül ki, hogy az ügyfél valójában nem is tudja, mit akar – és ez rendben van. Az adásban sok szó esik a UX-ről (felhasználói élményről) – például a legendás Norman Door sztorin keresztül –, de még fontosabb az a hozzáállás, hogy ne a felhasználónak kelljen rájönnie, mit kell csinálnia, hanem a honlap „vezesse őt végig”. A design nem dekoráció, hanem iránytű. „Az a jó honlap, ahol soha nem kell gondolkodni.” – Tasnádi Olivér Olivéréket itt találod, ha tetszik a hozzáállásuk a munkához: https://tasnadi.co/ Az epizód különösen hasznos azoknak: akik már túl vannak egy-két webfejlesztési rémálmon, akik új webshopot vagy céges oldalt indítanának, vagy csak újra akarnák gondolni, mire is való valójában egy honlap. 💡 Kulcstémák listában: A jó honlap lelke: specifikáció és stratégia Mitől intuitív egy weboldal? A Norman Door és UX a gyakorlatban Mi a különbség honlapkészítés és stratégiai tanácsadás között? Az ügyfél szerepe: mit engedünk neki és mit nem? Mikor kezd el nőni egy webfejlesztő cég? Ügyfélélmény, mint versenyelőny: a Netpincér és a Wolt tanulságai Miért csináljunk „why” workshopot egy új honlap előtt? Mikor túl hosszú és mikor elég egy specifikáció? Hogyan tudod lecsekkolni, hogy a saját honlapod mennyire jó? 🎧 Hallgasd meg az epizódot, ha szeretnéd: megérteni, hogyan válik a honlapod valódi üzleti eszközzé, elkerülni a hosszú, fájdalmas webshop-fejlesztési rémálmokat, és megtanulni úgy gondolkodni róla, mint egy stratégiai konverziós folyamatról. 💬 Kérdés a hallgatókhoz: Szerinted a saját honlapod teljesíti azt, hogy a látogató soha ne kelljen gondolkodjon? Mi volt a legidegesítőbb UX élményed? Írd meg kommentben! 📣 Ingyenes hírlevelem a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ Tasnádi Olivér Linkedin: https://hu.linkedin.com/in/oliver-tasnadi BB YouTube: https://www.youtube.com/@bizniszboyzpodcast Biznisz Boyz PRO: https://bbpro.hu FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
🛠️ Újra lehet csatlakozni a Biznisz Boyz PRO-hoz, a BB vállalkozói akadémiájához! Immár rendszeres mastermind és networking alkalmakkal és 100-nál is több cégskálázást és márkaépítést támogató tananyaggal! https://bbpro.hu A Biznisz Boyz podcast legújabb epizódjában Boross Levente és Balázs Roland, a HorizonX alapítói mesélnek arról, hogyan váltak a hideg e-mailes megkeresések mestereivé, és miért ez a módszer az egyik legolcsóbb, leggyorsabban megtérülő B2B leadgeneráló eszköz. Sándorfy Adrián ezúttal nemcsak műsorvezető, hanem elégedett ügyfél is – a Brocasterz-szel közös kampányuk 660 megkeresésből 56 leadet hozott, ami 8,5%-os konverziót jelent. „Az emberek 80%-a hallott már hideg e-mailről, de nem tudják pontosan, mi az.” – Boross Levente „A legtöbben elrontják: hírlevélként küldenek cold e-mailt. Ez így spam lesz.” – Balázs Roland A HorizonX saját chatbotos startupja után váltott a cold e-mailre, mert saját terméküket így tudták a leghatékonyabban eladni. A működés logikája pedig egyszerű: Szöveg – Rövid, max 3-4 soros, a címzett problémájára épít, nem a cég érdemeire Lista – Olyan cégek és személyek, akik valóban relevánsak lehetnek Infrastruktúra – Új domain, felmelegítés, e-mail szerver megbízhatóság „Ha a saját domainedről küldöd ki a kampányt, kiégetheted az egész levelezésed.” – Boross Levente A műsorban szó esik arról is, hogyan lehet automatizáltan skálázni a megkereséseket, mi a különbség a klasszikus CRM-es hírlevélküldés és a cold e-mail között, hogyan lehet felosztani a visszajelzéseket a csapatban, és hogyan érdemes mérni a sikerességet. 🎧 Ha érdekel, hogyan tudsz akár hetek alatt új ügyfeleket szerezni hideg e-mailekkel, akkor ez az adás neked szól. ▶️ Hallgasd meg most! 💬 Te próbáltál már cold e-mail kampányt? Mi volt a legnagyobb tanulságod? Írd meg kommentben! 🧠 Az adás fő témái, vázlatszerűen: Mi a cold email, és miben különbözik a hírlevéltől? Hogyan indult a HorizonX, és miért váltottak chatbotról cold e-mailre? Magyar piac: edukációs kihívások, B2B fókusz Kampánystruktúra: domain felmelegítés, listaépítés, szövegírás GDPR és technikai buktatók Manuális vs automatizált kampányok Szövegírás best practice: ne magadról beszélj, hanem a problémáról Tárgysor tippek, személyre szabás Válaszkezelés és follow-up stratégia Tipikus hibák, amiket el kell kerülni 🕓 Időkódolt chapterek: 00:00 – Bevezetés: mi is az a cold email? 03:13 – A Brocasterz kampány esettanulmánya 06:06 – Milyen iparágakban működik és miért jobb B2B-ben? 10:06 – A HorizonX indulása: chatbotból e-mail agency 14:45 – Manuális vs automatizált kampány: mit bír el egy cég? 19:15 – Technikai háttér: domain, szoftverek, spam elkerülés 22:45 – Milyen a jó lista, milyen a jó szöveg? 27:55 – Ne a cégedről írj! A szövegírás buktatói 32:47 – Tárgysor tippek, személyre szabás 38:55 – Manuális előminősítés, kampány finomhangolás 42:04 – Miért konvertált kiemelkedően a Brocasterz kampány? 📣 Ingyenes hírlevelem a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ BB YouTube: https://www.youtube.com/@bizniszboyzpodcast Biznisz Boyz PRO: https://bbpro.hu FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast/ Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
🛠️ Újra lehet csatlakozni a Biznisz Boyz PRO-hoz, a BB vállalkozói akadémiájához! Immár rendszeres mastermind és networking alkalmakkal és 100-nál is több cégskálázást és márkaépítést támogató tananyaggal! https://bbpro.hu ———————————— Az új adásról: Vendégem, Balogh Zita egy olyan szervezetfejlesztési tanácsadó, aki kifejezetten nagy cégeket auditál és rak rendbe, és olyan eszközt mutatunk be szinte teljes egészében, ami csak ezeknek a milliárdos cégeknek elérhető tudás. Ezeknél a cégeknél vezet be többek között teljesítményértékelő rendszereket, amik viszont hozzák magukkal, hogy az összes folyamatot is ki kell tisztítani. Különben nem lehetne a teljesítményt objektíven értékelni, mérni és visszajelezni. Hiszem, hogy ennek az adásnak a témája viszont nem csak nagy cégeknek rémesen fontos. Én minden adáshoz úgy állok, hogy legyen lehozható az a tudás, amit olyan cégek alkalmaznak, amik még távol vannak az én szintemtől. A Zitával készült anyag pont ilyen. Ha csapatotok van már és fontos nektek, hogy ők rendszerezett folyamatokban és világos visszamérési rendszerben dolgozzanak, akkor szívből ajánlom a most megjelent adást. Most pedig egy ideig ez lesz az utolsó adás, amit egyedül vezettem. Két hét múlva érteni fogjátok, miről beszéltem. 🙂 📣 Ingyenes hírlevelem a cégskálázási tapasztalataimról: https://bbpro.hu/feliratkozas/ ———————————— 🎙️A podcast ügynökségem ingyenes tananyagait itt találod: https://brocasterz.com/tudastar/ ———————————— 💡Egyéni mentorálás - Építsük be a cégskálázás személyre szabott eszközeit a vállalkozásodba: https://bizniszboyz.hu/coaching/ ———————————— ⚡️ Kövess minket és tanulj tőlünk egyéb tartalmainkból: Sándorfy Adrián Linkedin (cégfejlesztés és márkaépítés témákban): https://www.linkedin.com/in/adrian-sandorfy-34656066/ FB Zárt csoport (ajándék BB Pro tananyagokkal): https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast Tiktok: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Instagram: https://www.instagram.com/bizniszboyz/ Facebook: https://www.facebook.com/bizniszboyz teljesítményértékelő rendszerek, Balog Zita, szervezetfejlesztés, folyamatfejlesztés, vállalati folyamatok, személyre szabott eredménymutatók, motiváció, átláthatóság, csapatmunka, vállalati kultúra, TÉR rendszer, audit, strukturált adatok, vezetői eszköztár, onboarding folyamat, dashboard, kompetenciák, felelősségi körök, standardizálás, feladatleírás, folyamatleírás, hibák, problémák, vezetői teljesítmény, csapat hatékonyság, motivációs tényezők, kompetenciaelemzés, kiválasztási folyamat, coaching, tréning, mentorprogram, csapat dinamika, ügyfélelégedettség.
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00
Kovács Márk története egy igazi, izgalmas startup-sztori a nulláról indulva, többszöri irányváltással, mostanra egy sikeres SaaS megoldásig skálázva a Prizific-et. Ez a cég áll technikai megoldásával a legtöbb hazai nagy kereskedelmi márka nyereményjátéka mögött. Márk sztorijában egyszerre érdekes, ahogy eljutott ide a tudatos ügyfélszerzéssel és önmaguk folytonos újradefiniálásával, valamint önmagában a teljes ipari rálátása a nyereményjátékok működési elvére és pszichológiájára. Mert bizony ez az a marketing eszköz, amit jelentősen alulhasznál a hazai KKV réteg, pedig bőven lenne tartalék a nyereményjátékos promóciókban mindnyájunknak. Hogy hogyan? Kiderül ebből az adásból Márk inspiráló vállalkozói sztorija mellett! Márk is Biznisz Boyz PRO tag, és az adás elején maga is elmondja, hogy mit ad neki a tagsága. Próbáld ki 990 Ft-ért az első 3 napban a BB vállalkozói klubját és oktatóplatformját, ahol a marketing, az értékesítés, a folyamatfejlesztés és a pénzügyek vannak fókuszban - minden, ami ahhoz kell, hogy nélküled is működő vállalkozásod legyen! Próbáld ki: https://bbpro.hu Ha több inspirációra vágysz, akkor iratkozz fel az Impulzus Hírlevélre, amiben hetente kapsz egy olyan akciótervet, amit azonnal beépíthesz a vállalkozásodba. Ha nem akarsz többet "csak" új információkat szerezni, hanem cselekednél is, akkor csatlakozz örökké ingyenesen az Impulzus Hírlevélhez: https://bbpro.hu/feliratkozas
Olvass tovább
00:00:00
/
00:00:00