125. A social media jövője + Elon Musk világuralomra tör?
Aug 08. | 72 perc
BROCASTERZ
Üzlet
Személyes sztorik arról, hogyan használjuk a social mediat a vállalkozásainkhoz; az X.com története és a Twitter rebranding háttere; Elon Musk világuralomra tőr? Jó példa előtte a kínai WeChat... Utopisztikus képet látunk a jövőben! Egy mindent átszövő "everything app" telepszik rá az életünkre? És közben hol marad a Facebook? Erről szól az új adásunk!
Teljes tematika:
- Az X lesz az a digitális platform, ami mindent összeköt egy nagy rendszerbe?
- Atti nehéz időszakokon ment keresztül, de rendezni akarja az életét és ősszel visszatér a podcasthez
- A komédia, ahogy Musk megvásárolta a Twittert, de később visszavonta a vásárlási szándékát, majd kiderült, hogy mégis megvette a Twittert
- Bemutatjuk a fizetős kék pipa funkciót a Twitteren, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy havidíjat fizetve különleges előnyökhöz jussanak
- A Twitter által bevezetett változások és azok hatásai
- A PayPal és az X.com közötti kapcsolat és az X.com története
- Részletek a kínai pontrendszer működéséről és annak összekapcsolódásáról a WeChat appal
- Az állam szerepe és beavatkozása, amikor egy cég monopol helyzetbe kerül a kapitalizmusban
- Az állam hatalma és az elszámoltathatóság kérdése, amikor egy cég nem akarja feladni monopol helyzetét
- A politikai befolyás és az érdekcsoportok szerepe az amerikai politikában, és hogy jön ehhez Elon Musk
- A Twitter elvesztette az eredeti jellegét, amikor megemelték a karakterlimitet?
- A Twitter brandváltása és a Facebook rebranding különbségei
- Az Emag és a Vatera kapcsolata, valamint az Emag által végrehajtott brandváltás
- A Facebooknak nem sikerült versenyre kelni a Twitch-csel és a Twitterrel
- Az EU szabályozása miatt a Threads nem tudott elindulni Európában
- Hogyan változnak az organikus elérések a különböző közösségi média platformokon, és ez hogyan befolyásolja a tartalomkészítőket
- Hogyan változik a közösségi média platformokon a fizetett hirdetések szerepe, és hogyan határozza meg a tartalom terjedését
- Adi elmondja, hogy hogyan növelte a követőinek számát és az elérését a közösségi médiában és megosztja, hogy milyen tanácsokat kapott és milyen kurzusokat tervez vásárolni a közösségi média terén
- Miért egyre inkább elkerülhetetlen az, hogy az ember legalább két-három platformon jelen legyen
- Tomi szerint a tartalomgyártás és a rendszeres posztolás segít abban, hogy könnyebben jöjjenek az új gondolatok és ötletek
- Az inkubáció és a passzív gondolkodás fontossága a kreativitás folyamatában
- Elon Musk vállalkozói eredményei és módszertana mennyire inspiráló és tanulságos lehet más vállalkozók számára
Említett linkek:
LABA kedvezmény BB tagoknak:
Jelentkezz 40% kedvezménnyel a “Szervezeti dizájn evolúció” és az “Operatív igazgató” LABA kurzusokra - augusztus 30-ig. Hivatkozz a Biznisz Boyz-ra: https://cutt.ly/WwdK8kun
Impulzus Hírlevél feliratkozás:
https://impulzushirlevel.hu/
BB a TikTokon már 8000 követővel:
https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial
Zárt csoport, ahol a magic történik:
https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast
Podcast készítés cégeknek:
https://brocasterz.com/podcast-keszites-brocasterz
Adi a Linkedinen:
https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/
Tomi a Linkedinen:
https://www.linkedin.com/in/tomimester/
Tovább a podcast oldalára