Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

125. A social media jövője + Elon Musk világuralomra tör?

Vissza

125. A social media jövője + Elon Musk világuralomra tör?

Aug 08. | 72 perc

BROCASTERZ

Üzlet
00:00:00
/
01:12:32
Személyes sztorik arról, hogyan használjuk a social mediat a vállalkozásainkhoz; az X.com története és a Twitter rebranding háttere; Elon Musk világuralomra tőr? Jó példa előtte a kínai WeChat... Utopisztikus képet látunk a jövőben! Egy mindent átszövő "everything app" telepszik rá az életünkre? És közben hol marad a Facebook? Erről szól az új adásunk! Teljes tematika: - Az X lesz az a digitális platform, ami mindent összeköt egy nagy rendszerbe? - Atti nehéz időszakokon ment keresztül, de rendezni akarja az életét és ősszel visszatér a podcasthez - A komédia, ahogy Musk megvásárolta a Twittert, de később visszavonta a vásárlási szándékát, majd kiderült, hogy mégis megvette a Twittert - Bemutatjuk a fizetős kék pipa funkciót a Twitteren, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy havidíjat fizetve különleges előnyökhöz jussanak - A Twitter által bevezetett változások és azok hatásai - A PayPal és az X.com közötti kapcsolat és az X.com története - Részletek a kínai pontrendszer működéséről és annak összekapcsolódásáról a WeChat appal - Az állam szerepe és beavatkozása, amikor egy cég monopol helyzetbe kerül a kapitalizmusban - Az állam hatalma és az elszámoltathatóság kérdése, amikor egy cég nem akarja feladni monopol helyzetét - A politikai befolyás és az érdekcsoportok szerepe az amerikai politikában, és hogy jön ehhez Elon Musk - A Twitter elvesztette az eredeti jellegét, amikor megemelték a karakterlimitet? - A Twitter brandváltása és a Facebook rebranding különbségei - Az Emag és a Vatera kapcsolata, valamint az Emag által végrehajtott brandváltás - A Facebooknak nem sikerült versenyre kelni a Twitch-csel és a Twitterrel - Az EU szabályozása miatt a Threads nem tudott elindulni Európában - Hogyan változnak az organikus elérések a különböző közösségi média platformokon, és ez hogyan befolyásolja a tartalomkészítőket - Hogyan változik a közösségi média platformokon a fizetett hirdetések szerepe, és hogyan határozza meg a tartalom terjedését - Adi elmondja, hogy hogyan növelte a követőinek számát és az elérését a közösségi médiában és megosztja, hogy milyen tanácsokat kapott és milyen kurzusokat tervez vásárolni a közösségi média terén - Miért egyre inkább elkerülhetetlen az, hogy az ember legalább két-három platformon jelen legyen - Tomi szerint a tartalomgyártás és a rendszeres posztolás segít abban, hogy könnyebben jöjjenek az új gondolatok és ötletek - Az inkubáció és a passzív gondolkodás fontossága a kreativitás folyamatában - Elon Musk vállalkozói eredményei és módszertana mennyire inspiráló és tanulságos lehet más vállalkozók számára Említett linkek: LABA kedvezmény BB tagoknak: Jelentkezz 40% kedvezménnyel a “Szervezeti dizájn evolúció” és az “Operatív igazgató” LABA kurzusokra - augusztus 30-ig. Hivatkozz a Biznisz Boyz-ra: https://cutt.ly/WwdK8kun Impulzus Hírlevél feliratkozás: https://impulzushirlevel.hu/ BB a TikTokon már 8000 követővel: https://www.tiktok.com/@bizniszboyzofficial Zárt csoport, ahol a magic történik: https://www.facebook.com/groups/bizniszboyzpodcast Podcast készítés cégeknek: https://brocasterz.com/podcast-keszites-brocasterz Adi a Linkedinen: https://www.linkedin.com/in/adri%C3%A1n-s%C3%A1ndorfy-34656066/ Tomi a Linkedinen: https://www.linkedin.com/in/tomimester/
Tovább a podcast oldalára