A közelmúltban mutatták be a Kolibri Színházban az Igen, igen, igen! című előadást, amely egyedülálló formában dolgozza fel az intim kapcsolatok érzékeny kérdéseit. A sok szempontból szabálytalan produkció részben vallomás, részben dokumentumfilm, részben nyílt beszélgetés, mely a vágy, a beleegyezés és az elutasítás kérdéskörét vizsgálja a #metoo és a #timesup mozgalmak árnyékában. Az előadás különlegessége, hogy egyetlen színész, Grisnik Petra jeleníti meg ezt a sokrétegű témát, egyedi módon bevonva a nézőket is.
Sokszor képtelenek vagyunk nemet mondani, mivel félünk a következményektől vagy attól, hogy megbántunk valakit. Tinédzserkorban ezek a helyzetek meghatározók lehetnek. Az előadás olyan döntésekre világít rá, mint hogy elmegyünk-e egy buliba, hagyjuk-e magunkat megölelni, vagy belépünk-e egy szobába, ahol kettesben maradunk valakivel. A darab arra ösztönöz, hogy a fiatalok felismerjék saját érzéseiket és döntéseik súlyát.
A formabontó produkció célja, hogy gondolkodásra és párbeszédre ösztönözze a nézőket, az alkotók célja olyan színházi élmény nyújtani, amely során a történetmesélés és a közös gondolkodás erejével dolgoznak. Az előadás nem klasszikus színházi nevelési program, de nem is hagyományos színpadi előadás: a kettő határán van. Mivel az alkotók hisznek abban, hogy mindenről lehet beszélni, valamint, hogy a kellő szakmai körültekintéssel megvalósított, kortárs nyelvezettel és közvetlen hangnemmel rendelkező színházi előadások erősen hatnak a fiatalokra, fontosnak tartják, hogy a döntés felvállalásának nehézségéről készítsenek ifjúsági előadást.
Az Igen, igen, igen! egyetlen szereplője, Grisnik Petra, a nézőket végigvezeti az intimitás és a biztonság kérdésein. Az előadás szerkezete szokatlan: tinédzserekkel készült interjúkkal tagolt, valamint interaktív játékelemeket is tartalmaz, ezért nem pusztán egy előadás, hanem valós idejű találkozás.
Az Igen, igen, igen! a nemzetközi sikert elért Yes Yes Yes új-zélandi darab magyar adaptációja. Eleanor Bishop és Karin McCracken szövege alapján, Rupp Anikó fordítását felhasználva az előadást Vidovszky György rendezte. Az előadás részét képező videóinterjúkat Zurbó Dorottya készítette. A zeneszerző Monori András, a technikai és szcenikai tervező Farkas István. A produkciós koordinátor Gyevi-Bíró Eszter, a pedagógiai tanácsadó Eck Attila.