Korszerűsítheti a felsőoktatást néhány storytellling-módszer?
Erről beszélünk Taxner Tündével, aki kommunikációs szakértő, emellett a Budapesti Corvinus Egyetem PhD hallgatója és óraadó oktatója. Tünde nemrég átfogó kutatást végzett az Új Nemzeti Kiválóság Program támogatásával arról, hogyan lehetne a felsőoktatásban a történetmesélés fokozott használatával fejleszteni a diákok jövőbiztos készségeit, és arról fogunk ma beszélni, hogy ez pontosan mit is jelent.
Először előkerülnek a családi történetek, és hogy mennyit segített Tündének a családi kultúra abban, hogy megértse, mennyire fontosak a történeteink. Aztán előkerülnek a kedvenc olvasmányok és mesék. Meselemez hallgatás, Szegény Dzsoni és Árnika, Klasszikus magyar népmesék, Az arany ember, Sally Rooney - Hová lettél, szép világ. Podcastok, Partizán, Elviszlek magammal. Lesz szó Presser Gábor új könyveiről is. Aztán igen gyorsan belecsapunk a lecsóba, hogy olyan témákat érintsünk, mint:
"Történetekben gondolkodunk! Miért ne használnánk ezt az univerzális képességet olyan területen is, mint az oktatás?"
Támogasd az epizódok felvételét egy jelképes összeggel:
patreon.com/SztoriPodcast
---
Kövesd a Sztori Podcast-ot mindenhol:
Facebook: facebook.com/sztori.podcast
Zárt csoport: facebook.com/groups/sztori.klub/
Instagram: instagram.com/sztori.podcast
--
Hirdetés és együttműködés:
peter@showcast.tech
www.showcast.tech