Damjanovich Nebojsával beszélgetek Online marketingről és a LinkedIn adta lead generálásról illetve előnyeiről, és hátrányairól. Ha te is szeretnél B2B területen sikereket elérni hallgasd meg 25 perces beszélgetésünket. https://szinte.hu/ https://resend.hu/hu/linkedin-automatizalas-az-ugyfelszerzesben
Az év Modellje: Rea Milla – Avantage Models
Az év a fiatal Divattervezője: Demeter Richard
Az év Divatfodrásza: Pásztor László
Az év Divat Sminkese: Magyar Eszter
Az év Stylistja: Kiss Márk
Az év Divatfotósa: Ajkai Dávid
Az év női ruha Divattervezője: Kata Szegedi
Az év kiegészítő Tervezője: Virág Kerényi
Az év férfiruha Divattervezője: Zsigmond Dóra
Az év Divatbloggere: Csalár Bence
Az év Felfedezettje – pályázat: NANA
Az év Divateseménye: BCEFW, Random Shooting Day
Magyar Divatért díj – életműdíj: Sipos Zita, Hajas László, Náray Tamás
A Divatgála Fővédnöke: Tomán Szabina
Műsorvezető: Somogyi Zoltán
Fashion Awards Team: Szinte Loránd, Pordán Tamás alapítók, Sándor Lea marketing-pr
Miért Fontos az Email-Marketing?
Az email-marketing azért létfontosságú, mert lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy szélesebb közönséget érjenek el, növeljék márkaismertségüket, és javítsák ügyfélkommunikációjukat. A digitális platformokon való jelenlét nélkülözhetetlen a mai versenypiaci környezetben.
2024-ben az email-marketing világát számos új trend és technológia uralja. Ezek közé tartozik az AI-alapú személyre szabás, a hangalapú keresés, valamint az interaktív tartalmak előtérbe kerülése.
Az Email-Marketing Legújabb Trendjeiről is beszél Damjanovich Nebojsa aki az első E-mail marketing könyv szerzője hazánkban.
Első podcast beszélgetésem Damjanovich Nebojsával a LinkeIn Lead generálás fontosságáról és alapjairól.
www.szinte.hu
www.resend.hu