Ma még egyedülálló az a szemlélet, amit a Doktor Plusz képvisel. Ügyfélélmény, emberközpontúság, bocsánatkérés késés esetén. Nem csak a magyar egészségügyben (magán és állami rendszerben egyaránt) úttörő, amit dr. Köves Béla vezetésével valósít meg a székesfehérvári Doktor Plusz csapata.Témáink:2:36 Amikor az orvos is érzi, hogy ennek nem így kellett volna történnie3:38 Emberközpontúság süsse át a rendelőt5:40 A gyógyítói folyamat része a támogató közeg és az emberi tekintet7:40 Sok helyen kifelejtik az emberi találkozásokat a luxusellátásból10:25 Az empátia és a kommunikáció kimagasló jelentőségű11:45 A legszorongatóbb a bizonytalanság, nem a várakozás14:12 Az értékrend ötösfogata16:20 Ovis mosdóélmény a rendelőben a ygereknek19:20 4 betegtípus: bizonytalan-engedelmes, letudós, a tudatos-önjáró és a holisztikus26:58 Páciens élménytervezés27:55 Az egészségüggyel a probléma pont az, hogy nem jut arra energia, hogy arra is gondoljunk, hogy itt emberek vannak a rendszerben29:12 Ügyfélélmény színházi példával