Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

A hatcsillagos szállodák luxusvilága és a léböjtkúra húsvét előtt

Vissza

A hatcsillagos szállodák luxusvilága és a léböjtkúra húsvét előtt

Apr 18. | 34 perc

Társadalom és kultúra
00:00:00
/
00:34:23

A Lego és a Coca-Cola legfelső pozícióit és a nemzetközi piacot megjárva Balatonfüred lett a vajdaságból indult marketingstratéga bázisa. Letisztult, gyakorlatias megközelítésével mindenki számára érthetően beszél arról, hogy mi is volna a marketing lényege és miért lőtte lábon magát a magyar Nissan, amikor Ganxsta és Stohl szájába adta azokat a bizonyos mondatokat.


Témáink: 3:20 Szabadkáról Balatonfüredre 6.30 Márkanacionalisták a déli szomszédok7.40A marketing nem arra való, hogy elkenjük a valóságot8.30 Magánrendelő pörköltszagú antimarketinggel13:00 Tapasztalati marketing Hildával13:40 A híresen pocsék magyar reklámok világa14:08 intelligens mosópor16:35 Buta embereknek akarunk eladni?17:08 Pro bono marketingtanácsadás Timitől17:52 Hitvallás 20:00 A hatcsillagos szállodák luxusvilága és a léböjtkúra23:45 Marketinghidat Füredre:: helyiek vs. turisták27:20 Füred nem kotkodál, hanem dübörög29.40 Szerzetesmarketing imádsággal

Tovább a podcast oldalára