26. epizód - Marketinges DJ, szurikátákkal (Vendég: Klausz Melinda)
Dec 25. | 36 perc
Társadalom és kultúra
Melinda podcastunkra is érvényes jótanáccsal kezdte a beszélgetést: nagyon sok munka és jó tartalom kell a sikerhez. Megállapíthatjuk, jó úton járunk...
Amikor még volt olyan, hogy Veszprém Index, ott tanult meg kérdezni, beszélgetni, ráhangolódni a másikra. Melinda szerint egyébként ez a marketing sava-borsa is.
Az ő vezényletével jött létre az első iwiw-csoport a magyar felsőoktatásban, ugyancsak a Pannon Egyetemnél töltött ideje alatt hozta össze a szurikáta-univerzumot, amiben az állatkert lakói és egyetemista örökbefogadóik lelkesen, választási kampány keretében egymásra találtak.
Meglepődve hallgattuk, hogy túl korai volt doktori disszertációjának témája, amit abban az időben még informatikának néztek, mára kiderült, ezt úgy hívjuk; közösségi média és marketing.
Beszélgettünk még bootstepről, táncról, a jövő megjósolhatóságáról, adattengerről és az asztal alatt, zenére mozgó lábak jelentőségéről. Hallunk a kemény melóról, azaz ahajnali 4-ig tartó klubzenélésről, aminek a végén a fizetség sem biztos...
Tovább a podcast oldalára