A mai podcastban a LinkedIn automatizálás utolsó, de egyik legfontosabb fázisáról beszélünk: mi történjen azokkal a kapcsolatokkal, akik visszaigazolnak bennünket a platformon. Nemcsak arról van szó, hogy az adatokat automatikusan importáljuk egy CRM-rendszerbe, hanem arról is, hogy miként használhatjuk ezeket az információkat hatékonyan.
Bemutatjuk, hogyan integrálhatók a LinkedIn automatizálási szoftverek olyan CRM-ekkel, mint a HubSpot, Salesforce vagy Zoho. Megtudhatod, miért fontos nyomon követni a leadek aktivitásait – például, hogy melyik weboldalakat látogatták meg –, és hogyan használható a lead scoring a legígéretesebb potenciális ügyfelek azonosítására.
Ez az epizód hasznos tippeket nyújt mind a kis-, mind a középvállalkozások számára arról, hogyan alakíthatnak ki egy automatizált rendszert a LinkedIn és CRM közötti zökkenőmentes adatáramláshoz. Emellett hangsúlyozzuk, hogy a modern értékesítési stratégiákban az impulzusok, vagyis a leadek érdeklődést jelző aktivitásai kulcsfontosságúak.
Csatlakozz hozzánk, hogy megtudd, hogyan fordíthatod előnyödre a LinkedIn kapcsolataidat és építhetsz hatékonyabb értékesítési folyamatokat – akár egyedi automatizálási eszközök és technikák alkalmazásával!
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!