Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

[65] Költséghatékony webinárium megszervezése

Vissza

[65] Költséghatékony webinárium megszervezése

Nov 05. | 12 perc

Resend Agency, HubSpot Partner

Üzlet Marketing
00:00:00
/
00:12:15

Send us a text

A legújabb podcast epizódban bemutatjuk, hogyan szerveztünk meg egy webináriumot a LinkedIn segítségével, nulla extra költségből. A témánk a költséghatékony leadgenerálás, ahol bemutatjuk, hogyan lehet egyszerű eszközökkel, például a LinkedIn események funkcióval és Google Workspace használatával hatékonyan elérni a célközönséget.

Az epizódban lépésről lépésre ismertetjük, hogyan használtuk a LinkedIn események saját regisztrációs rendszerét, hogyan automatizáltuk az emlékeztetőket, és hogyan sikerült növelni a részvételi arányt. Megtudhatod, miért döntöttünk úgy, hogy kihagyjuk a hagyományos landing oldalakat és e-mail kampányokat, és milyen előnyöket nyújtott a LinkedIn belső rendszere.

Ha érdekel, hogyan érheted el a célcsoportodat anélkül, hogy drága eszközökre költenél, vagy ha kíváncsi vagy, hogyan integrálható a Google Meet a LinkedIn eseményekkel, akkor ezt az epizódot neked találták ki! Az adás végén egy különleges ösztönzőről is beszélünk, amely segített maximalizálni a regisztrációt.

Ez a podcast azoknak szól, akik szeretnék költséghatékonyan és kreatívan növelni a leadgenerálásukat a meglévő eszközeik segítségével. Ne hagyd ki! 

Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu

Köszönjük, hogy hallgatsz minket!

Tovább a podcast oldalára