A podcast a kis- és középvállalkozások költséghatékony ügyfélszerzési technikáit tárgyalja, kiemelve a LinkedIn Sales Navigator és automatizált kampányok hatékonyságát.
Az epizód rávilágít, hogy a hagyományos, drága reklámok – mint a Facebook és Google PPC kampányok – gyakran kevésbé hatékonyak, különösen ha nincs tapasztalt ügynökség.
Ehelyett a LinkedIn események és az eseményre történő regisztráció előnyeit hangsúlyozza: a LinkedIn saját formjain keresztüli regisztráció egyszerűbbé teszi a kapcsolatteremtést és a célcsoport elérését, melyet emlékeztetőkkel erősíthetünk meg.
A CRM rendszer (pl. HubSpot) integrálása további előnyt jelent az érdeklődők nyomon követésében és utánkövetésében, így fenntartható, költséghatékony ügyfélszerzési folyamatot alakíthatunk ki, elkerülve a túlzott kiadásokat.
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!