3. lépésnél járunk a minisorozatunkban, ami a célcsoport meghatározásról szól.
A célcsoport vagy persona kiválasztása és kutatása elengedhetetlen lépés minden leadgenerálási kampány.
Meg kell határoznunk, hogy kit szeretnénk megszólítani: új vagy már meglévő ügyfeleinket célozzuk-e.
Fontos tisztában lenni a célcsoportokkal és az úgynevezett buyer persona-kkal, akik ideális vásárlóinkat jelképezik.
Alapvető, hogy ismerjük a célcsoport szükségleteit, mert ha nem vagyunk tisztában a napi kihívásaikkal, a kudarc szinte garantált.
A hatékony megközelítés érdekében végezzünk alapos kutatást: beszéljünk közvetlenül ügyfeleinkkel, rögzítsük a fájdalompontokat, és ha rendelkezésre áll, elemezzük a kihívások listáját.
Ez a folyamat biztosítja, hogy pontosan és eredményesen kommunikáljunk célpiacunkkal.
Itt olvashatod a podcast-jaink tartalmát
Kövess minket a LinkedIn-en
Írhatsz nekünk a: hello@resend.hu
Köszönjük, hogy hallgatsz minket!