Soha életemben nem szerepjátékoztam, de Bodrogi András digitális zeneüzlet szakértővel egy képzeletbeli, 17 évesekből álló vidéki zenekaron modelleztük le, hogy nagyjából mi történik a próbateremtől az első netes bevételük kézhez kapásáig. Gondolom, hogy nem árulok el titkot azzal, hogy az egész téma nem csak a tizenhét éveseket érinti, hanem nagyjából mindenkit manapság, aki bármilyen platformra feltöltött már legalább egy dalt. A történetnek többször ugrunk neki és az univerzumról mindig egy kicsit más derül ki.
Örülök, mert sikerült megint olyan beszélgetőpartnert megnyernem, aki - ahogy szoktam mondani - tényleg ott volt aznap. Amellett, hogy “annak idején” sokat láthattad a tévében, játszott az AC/DC előtt 40.000 embernek, kisegítette a FreshFabrikot az európai koncerteken, nagykiadós színekben ott volt, amikor még neve sem volt az épp kialakuló digitális zeneterjesztésnek, majd egy napon megkereste a Google… szóval online zeneterjesztés, kiadvány stratégia, online világban való eligazodás,
önazonosság, statisztika, hangfelvételjogok, gatekeeper és hasonló címszavak, szembe állítjuk a rock és hip-hop közeg szokásait, de szóba kerül a Depeche Mode, a Down For Whatever, Fluor, Mr. Busta és Azahriah is. Nem rövid műsor, de ajánlom végighallgatni, mert én személy szerint rengeteget tanultam ez alatt a beszélgetés alatt.
Támogatónk a Hangfoglaló Program, a Nemzeti Kultúrális Alap.