Tudatos kommunikáció, önismeret, értékesítés, pszichológiai kutatások, verbális és nonverbális kommunikáció. Hogyan kommunikálj, hogy az az üzenet menjen át, amit szeretnél? Milyen jól bevált pratikák és technikák vannak, ami egy-egy online vagy személyes tárgyalást előrevisz? Milyen önismereti eszközök, új megközelítések segíthetik a mindennapjainkat? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ és ad gyakorlatias tippeket Bíró Nóra, a MOST (Master Of Sales Training) alapítója, meghívott szakértő vendégeivel. #mostpodcast #masterofsalestraing #kommunikacio #most #bironora
Hogyan befolyásol minket egy-egy ügyfélvélemény? Mennyit érhet egy jól felépített értékelési rendszer? Mit kezdjünk a negatív véleményekkel? Miért fontos az online értékelés?
Minderről beszélgetünk adásunkban.
Meghívott vendég: Duchai Márta, az ÉrtékelésTUNING alapítója és a Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke, egyetemi oktató.
Célja, hogy segítsen vállalkozóknak az értékelések és az ügyfélélmény terén. Abban hisz, hogy nincs rossz értékelés, csak rosszul kezelt vélemény.
Az online kommunikáció során is fontos, hogy milyen nonverbális jeleket küldünk. 👀 De hogyan alakíthatunk ki magunkról pozitív képet a digitális térben?
🎙️ A Kossuth Rádióban ilyen és hasonló kérdésekről beszélgettünk, ahol az online testbeszéd és a digitális világban való megjelenés volt a fókuszban. Ebben a podcast adásban ezt az interjút hallgathatjátok vissza.
Milyen egy ütős Reels vagy TikTok videó?
Hogyan lesz virális egy rövid formátumú tartalom?
Mire figyeljünk oda mielőtt belevágunk a videókészítésbe?
Podcast témánk: Így készíts TikTok-ra videót!
Meghívott vendég: Biegelbauer Pál, az OFFSET visual alapítója, kreatív direktor, videós szakember.
Célja, hogy olyan történeteket alkosson csapatával, amelyek odaszögezik a nézőket a képernyőkhöz.
Hogyan építs egy összetartó közösséget? Milyen csapatépítési, bevált módszerek vannak hozzá? Ehhez a LEGO mit adhat hozzá? Miben különbözik egy női vezetői közösség, más közösségektől?
Legújabb témánk: Így építs közösséget!
Meghívott vendég: Molnár Judit, az MVÜK Női Vezetői Klub közösségépítési menedzsere és a Siker-nő Kft. alapítója, amely élményprogramokat szervez. Emellett LEGO-val is foglalkozik szakmai szinten.
A közösség erejéről, élményekről beszélgetünk adásunkban.
Mi az az ajánlatbomba-stratégia? Miből áll, milyen egy sikeres árajánlat?
Mit kezdjünk az el nem fogadott ajánlatokkal?
Mai témánk: A titkos ajánlatbomba-stratégia
Meghívott vendégem, Buda Áron, Pinterest marketing szakértő, egyetemi előadó, a Pintguru alapítója. Pinterest-marketing ügynöksége piacvezető a közép-kelet európai régióban ebben a témában.
Az ajánlatbomba-stratégiát több ízben is használta már saját személyes brandje ismertebbé tételére és a céges ügyfelek megszerzésére, ügyfélélmény javítására.
A legjobban működő módszereiről beszélgetünk.
Szlafkai Évi a Szikra - Kreatív Nézőpont podcast adásában kérdezett, melyet most elhoztunk Nektek a MOST Podcastre is.
Az alábbi rendhagyó kérdésekre kapsz választ az adásból:
1 Melyik az a terület, amelyben elemedben érzed magad, amelyben megtaláltad a kreatív potenciálod forrását?
2 Ha egy idegen civilizációból érkező lénynek kellene tanítanod a Földön elfogadott testbeszédi jeleket, melyek lennének az első három, amit megmutatnál, és miért?
3 Ha csak egyetlen dolgot emelnél ki, hogy miért fontos a testbeszéd az életünkben, mi lenne az?
4 Mi a 3 leggyakoribb tanács, amit a testbeszéddel kapcsolatban szoktál adni?
5 Miként lehet azonosítani és javítani a leggyakoribb testbeszédi hibákat, amelyek akaratlanul is félrevezetőek vagy negatívak lehetnek?
6 Képzeld el, hogy egy napra testbeszédet cserélhetsz valakivel a világon. Ki lenne az és miért?
7 Hogyan használhatjuk a testbeszédet hatékonyan a konfliktuskezelésben és a nehéz beszélgetések során, hogy elősegítsük a pozitív kimenetelt?
8 Ha szeretnénk megfejteni a velünk beszélőt, mi az a 3 dolog, amire figyeljünk a testbeszédével kapcsolatban?
9 Melyik híres történelmi vagy popkulturális személyiség testbeszédét tartod a legmeghatározóbbnak a személyes márkaépítés szempontjából, és miért?
10 Milyen markáns jelben látjuk a testbeszédből, ha hazudnak nekünk?
11 Melyik ismert embernek tartod a legizgalmasabbnak vagy leginkább ellentmondónak a testbeszédét?
12 Képzeljük el, hogy a testbeszédünkkel tudunk "varázsolni". Milyen "varázslatokat" használnál a személyes márkaépítés erősítésére és hogyan változtatná meg ez a kommunikációnkat és önkifejezésünket?
13 Melyik módszer nyújt a legnagyobb segítséget a testbeszéd tudatosításában és fejlesztésében?
14 Ha egy testbeszéd alapú szupererőt adhatnál valakinek a személyes márkaépítéséhez, mi lenne az és hogyan működne?
15 Mi a legfontosabb szerepe a testbeszédnek a személyes márkaépítésben?
16 Hogyan lehet a testbeszédet stratégikusan használni a személyes márka online jelenlétének erősítésére a különböző platformokon?
Álmodoztál már arról, hogy milyen lehet a koktélodat szürcsölve a tengerparton dolgozni és onnan építeni a céged?
A digitális nomád életforma többféle üzleti modellt is takarhat, de a helyfüggetlen munkavégzés az alapja, ezt járjuk ma körbe meghívott vendégemmel.
Podcast témánk: A digitális nomád életforma
Ez az epizód az Üzleti modellek sorozatunk 3. része.
Meghívott vendég: Vigh Bori digitális nomád, mentor, aki utazó-bloggerként, Backpacker Bori néven lett ismert. Mára már workshop-okat, előadásokat tart a digitális nomád létről és a hozzá kapcsolódó hatékony munkavégzésről.
Miért egyre népszerűbbek az előfizetéses rendszerek? Hogyan lesz egy előfizetőből klubtag, egy közösség értékes tagja? Milyen megszerzési és megtartási stratégiák működnek a gyakorlatban?
Podcast témánk: Így lesz 0 feliratkozóból 1500. Előfizeteses modell a gyakorlatban
Meghívott vendég: Kovács Orsolya női mentor, a YURKOV szalon alapítója. Orsi a Stíluserő c. könyv szerzője és a Yurkov Akadémia Stílusklub tulajdonosa, ami előfizetéses üzleti modellben működik és piacvezető ezen a területen.
Szeretnéd megtudni, melyek azok a világszerte hódító üzleti modellek, amelyek a legújabb innovációk és trendek mentén formálják a jövőt? Milyen jól működő, bevált üzleti modellek vannak? Ezeknek mi az előnyük, hátrányuk?
Többek között ezekről beszélgettünk új sorozatunk első epizódjában.
Előfizetés, online kurzusok, kihívások, high-ticket sales és még sok minden más is szóba került az adásunkban.
Podcast témánk: Innovatív üzleti modellek
Meghívott vendég: Mándó Milán marketing és üzleti modell tanácsadó, a Minner Akadémia CEO-ja, a minner.hu vállalkozóknak szóló üzleti, gazdasági oldal alapítója.
A szakértők szerint az emberek közötti kommunikáció nagyjából 55-60 százaléka nonverbális.
💬 De mi mindent árul el rólunk a testünk és hogy érthetjük meg mások jelzéseit?
📺 A Petőfi TV - Ez így OK?! c. televíziós műsorában Fodor Imrétől ilyen és ehhez hasonló kérdéseket kaptunk Kátai Elek volt nyomozóval, testbeszéd témában.