Tudatos kommunikáció, önismeret, értékesítés, pszichológiai kutatások, verbális és nonverbális kommunikáció. Hogyan kommunikálj, hogy az az üzenet menjen át, amit szeretnél? Milyen jól bevált pratikák és technikák vannak, ami egy-egy online vagy személyes tárgyalást előrevisz? Milyen önismereti eszközök, új megközelítések segíthetik a mindennapjainkat? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ és ad gyakorlatias tippeket Bíró Nóra, a MOST (Master Of Sales Training) alapítója, meghívott szakértő vendégeivel. #mostpodcast #masterofsalestraing #kommunikacio #most #bironora
Az online kommunikáció során is fontos, hogy milyen nonverbális jeleket küldünk. 👀 De hogyan alakíthatunk ki magunkról pozitív képet a digitális térben?
🎙️ A Kossuth Rádióban ilyen és hasonló kérdésekről beszélgettünk, ahol az online testbeszéd és a digitális világban való megjelenés volt a fókuszban. Ebben a podcast adásban ezt az interjút hallgathatjátok vissza.
Milyen egy ütős Reels vagy TikTok videó?
Hogyan lesz virális egy rövid formátumú tartalom?
Mire figyeljünk oda mielőtt belevágunk a videókészítésbe?
Podcast témánk: Így készíts TikTok-ra videót!
Meghívott vendég: Biegelbauer Pál, az OFFSET visual alapítója, kreatív direktor, videós szakember.
Célja, hogy olyan történeteket alkosson csapatával, amelyek odaszögezik a nézőket a képernyőkhöz.
Hogyan építs egy összetartó közösséget? Milyen csapatépítési, bevált módszerek vannak hozzá? Ehhez a LEGO mit adhat hozzá? Miben különbözik egy női vezetői közösség, más közösségektől?
Legújabb témánk: Így építs közösséget!
Meghívott vendég: Molnár Judit, az MVÜK Női Vezetői Klub közösségépítési menedzsere és a Siker-nő Kft. alapítója, amely élményprogramokat szervez. Emellett LEGO-val is foglalkozik szakmai szinten.
A közösség erejéről, élményekről beszélgetünk adásunkban.
Mi az az ajánlatbomba-stratégia? Miből áll, milyen egy sikeres árajánlat?
Mit kezdjünk az el nem fogadott ajánlatokkal?
Mai témánk: A titkos ajánlatbomba-stratégia
Meghívott vendégem, Buda Áron, Pinterest marketing szakértő, egyetemi előadó, a Pintguru alapítója. Pinterest-marketing ügynöksége piacvezető a közép-kelet európai régióban ebben a témában.
Az ajánlatbomba-stratégiát több ízben is használta már saját személyes brandje ismertebbé tételére és a céges ügyfelek megszerzésére, ügyfélélmény javítására.
A legjobban működő módszereiről beszélgetünk.
Szlafkai Évi a Szikra - Kreatív Nézőpont podcast adásában kérdezett, melyet most elhoztunk Nektek a MOST Podcastre is.
Az alábbi rendhagyó kérdésekre kapsz választ az adásból:
1 Melyik az a terület, amelyben elemedben érzed magad, amelyben megtaláltad a kreatív potenciálod forrását?
2 Ha egy idegen civilizációból érkező lénynek kellene tanítanod a Földön elfogadott testbeszédi jeleket, melyek lennének az első három, amit megmutatnál, és miért?
3 Ha csak egyetlen dolgot emelnél ki, hogy miért fontos a testbeszéd az életünkben, mi lenne az?
4 Mi a 3 leggyakoribb tanács, amit a testbeszéddel kapcsolatban szoktál adni?
5 Miként lehet azonosítani és javítani a leggyakoribb testbeszédi hibákat, amelyek akaratlanul is félrevezetőek vagy negatívak lehetnek?
6 Képzeld el, hogy egy napra testbeszédet cserélhetsz valakivel a világon. Ki lenne az és miért?
7 Hogyan használhatjuk a testbeszédet hatékonyan a konfliktuskezelésben és a nehéz beszélgetések során, hogy elősegítsük a pozitív kimenetelt?
8 Ha szeretnénk megfejteni a velünk beszélőt, mi az a 3 dolog, amire figyeljünk a testbeszédével kapcsolatban?
9 Melyik híres történelmi vagy popkulturális személyiség testbeszédét tartod a legmeghatározóbbnak a személyes márkaépítés szempontjából, és miért?
10 Milyen markáns jelben látjuk a testbeszédből, ha hazudnak nekünk?
11 Melyik ismert embernek tartod a legizgalmasabbnak vagy leginkább ellentmondónak a testbeszédét?
12 Képzeljük el, hogy a testbeszédünkkel tudunk "varázsolni". Milyen "varázslatokat" használnál a személyes márkaépítés erősítésére és hogyan változtatná meg ez a kommunikációnkat és önkifejezésünket?
13 Melyik módszer nyújt a legnagyobb segítséget a testbeszéd tudatosításában és fejlesztésében?
14 Ha egy testbeszéd alapú szupererőt adhatnál valakinek a személyes márkaépítéséhez, mi lenne az és hogyan működne?
15 Mi a legfontosabb szerepe a testbeszédnek a személyes márkaépítésben?
16 Hogyan lehet a testbeszédet stratégikusan használni a személyes márka online jelenlétének erősítésére a különböző platformokon?
Álmodoztál már arról, hogy milyen lehet a koktélodat szürcsölve a tengerparton dolgozni és onnan építeni a céged?
A digitális nomád életforma többféle üzleti modellt is takarhat, de a helyfüggetlen munkavégzés az alapja, ezt járjuk ma körbe meghívott vendégemmel.
Podcast témánk: A digitális nomád életforma
Ez az epizód az Üzleti modellek sorozatunk 3. része.
Meghívott vendég: Vigh Bori digitális nomád, mentor, aki utazó-bloggerként, Backpacker Bori néven lett ismert. Mára már workshop-okat, előadásokat tart a digitális nomád létről és a hozzá kapcsolódó hatékony munkavégzésről.
Miért egyre népszerűbbek az előfizetéses rendszerek? Hogyan lesz egy előfizetőből klubtag, egy közösség értékes tagja? Milyen megszerzési és megtartási stratégiák működnek a gyakorlatban?
Podcast témánk: Így lesz 0 feliratkozóból 1500. Előfizeteses modell a gyakorlatban
Meghívott vendég: Kovács Orsolya női mentor, a YURKOV szalon alapítója. Orsi a Stíluserő c. könyv szerzője és a Yurkov Akadémia Stílusklub tulajdonosa, ami előfizetéses üzleti modellben működik és piacvezető ezen a területen.
Szeretnéd megtudni, melyek azok a világszerte hódító üzleti modellek, amelyek a legújabb innovációk és trendek mentén formálják a jövőt? Milyen jól működő, bevált üzleti modellek vannak? Ezeknek mi az előnyük, hátrányuk?
Többek között ezekről beszélgettünk új sorozatunk első epizódjában.
Előfizetés, online kurzusok, kihívások, high-ticket sales és még sok minden más is szóba került az adásunkban.
Podcast témánk: Innovatív üzleti modellek
Meghívott vendég: Mándó Milán marketing és üzleti modell tanácsadó, a Minner Akadémia CEO-ja, a minner.hu vállalkozóknak szóló üzleti, gazdasági oldal alapítója.
A szakértők szerint az emberek közötti kommunikáció nagyjából 55-60 százaléka nonverbális.
💬 De mi mindent árul el rólunk a testünk és hogy érthetjük meg mások jelzéseit?
📺 A Petőfi TV - Ez így OK?! c. televíziós műsorában Fodor Imrétől ilyen és ehhez hasonló kérdéseket kaptunk Kátai Elek volt nyomozóval, testbeszéd témában.
Hogyan használják a vállalkozók a közösségi médiát? Hogyan építenek közösségeket?
A social média több mint csak egy platform az önkifejezésre; ez egy dinamikus terület, ahol valódi közösségek születhetnek és növekedhetnek. Az online közösségépítés nem csak arról szól, hogy követőket gyűjtsünk, hanem hogy értékes kapcsolatokat alakítsunk ki, amelyek túlmutatnak a virtuális világon. 🌐✨
Gundel Takács Gábor és beszélgetőtársai a heti adásunkban:
Lévai Richárd: Közösségi és online marketing szakértő. A Liftup Kft. ügyvezetője és egyik tulajdonosa. Célja, hogy ügyfelei szemében üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialista legyen. Hiszi, hogy az önazonos online kommunikációval csodákat lehet elérni.
Bíró Nóra: Értékesítési tréner, testbeszédszakértő A Master of Sales Training (MOST) alapítójaként segíti a kommunikáció hatékonyságának növelését. Kiemelt területei: a testbeszéd, értékesítés és online kommunikáció, LinkedIn. Podcast csatornája -a “MOST Podcast Bíró Nórával” - már átlépte a 100. adást.
Nebehaj Vanda: Online marketing és CEO szakértő. A Mazuri Marketing ügyvezetője. Cégük már az EU több országában is szolgáltat három idegen nyelven, és több száz projektet kezelnek havi szinten.
* Hogyan használjátok a social média platformokat a hálózatotok bővítésére és új kapcsolatok kiépítésére más vállalkozókkal és iparági szakemberekkel?
* Milyen módon adaptáljátok a tartalmakat a különböző social média platformok igényeihez és jellemzőihez?
* Hogyan mérlegeltek a social médiában a személyes és az üzleti tartalom között, hogy fenntartsátok a követők érdeklődését és hűségét?
Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ Gundel Takács Gábor meghívott vendégeivel, azaz Lévai Richárddal, Nebehaj Vandával és Bíró Nórával.
Business Flow 8 podcast stáb:
Műsorvezető: Gundel Takács Gábor
Szerkesztők: Tarsoly Norbert, Varga Dorka
Operatőr/Vágó: Csordás Richárd