Tudatos kommunikáció, önismeret, értékesítés, pszichológiai kutatások, verbális és nonverbális kommunikáció. Hogyan kommunikálj, hogy az az üzenet menjen át, amit szeretnél? Milyen jól bevált pratikák és technikák vannak, ami egy-egy online vagy személyes tárgyalást előrevisz? Milyen önismereti eszközök, új megközelítések segíthetik a mindennapjainkat? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ és ad gyakorlatias tippeket Bíró Nóra, a MOST (Master Of Sales Training) alapítója, meghívott szakértő vendégeivel. #mostpodcast #masterofsalestraing #kommunikacio #most #bironora
Álmodoztál már arról, hogy milyen lehet a koktélodat szürcsölve a tengerparton dolgozni és onnan építeni a céged?
A digitális nomád életforma többféle üzleti modellt is takarhat, de a helyfüggetlen munkavégzés az alapja, ezt járjuk ma körbe meghívott vendégemmel.
Podcast témánk: A digitális nomád életforma
Ez az epizód az Üzleti modellek sorozatunk 3. része.
Meghívott vendég: Vigh Bori digitális nomád, mentor, aki utazó-bloggerként, Backpacker Bori néven lett ismert. Mára már workshop-okat, előadásokat tart a digitális nomád létről és a hozzá kapcsolódó hatékony munkavégzésről.
Miért egyre népszerűbbek az előfizetéses rendszerek? Hogyan lesz egy előfizetőből klubtag, egy közösség értékes tagja? Milyen megszerzési és megtartási stratégiák működnek a gyakorlatban?
Podcast témánk: Így lesz 0 feliratkozóból 1500. Előfizeteses modell a gyakorlatban
Meghívott vendég: Kovács Orsolya női mentor, a YURKOV szalon alapítója. Orsi a Stíluserő c. könyv szerzője és a Yurkov Akadémia Stílusklub tulajdonosa, ami előfizetéses üzleti modellben működik és piacvezető ezen a területen.
Szeretnéd megtudni, melyek azok a világszerte hódító üzleti modellek, amelyek a legújabb innovációk és trendek mentén formálják a jövőt? Milyen jól működő, bevált üzleti modellek vannak? Ezeknek mi az előnyük, hátrányuk?
Többek között ezekről beszélgettünk új sorozatunk első epizódjában.
Előfizetés, online kurzusok, kihívások, high-ticket sales és még sok minden más is szóba került az adásunkban.
Podcast témánk: Innovatív üzleti modellek
Meghívott vendég: Mándó Milán marketing és üzleti modell tanácsadó, a Minner Akadémia CEO-ja, a minner.hu vállalkozóknak szóló üzleti, gazdasági oldal alapítója.
A szakértők szerint az emberek közötti kommunikáció nagyjából 55-60 százaléka nonverbális.
💬 De mi mindent árul el rólunk a testünk és hogy érthetjük meg mások jelzéseit?
📺 A Petőfi TV - Ez így OK?! c. televíziós műsorában Fodor Imrétől ilyen és ehhez hasonló kérdéseket kaptunk Kátai Elek volt nyomozóval, testbeszéd témában.
Hogyan használják a vállalkozók a közösségi médiát? Hogyan építenek közösségeket?
A social média több mint csak egy platform az önkifejezésre; ez egy dinamikus terület, ahol valódi közösségek születhetnek és növekedhetnek. Az online közösségépítés nem csak arról szól, hogy követőket gyűjtsünk, hanem hogy értékes kapcsolatokat alakítsunk ki, amelyek túlmutatnak a virtuális világon. 🌐✨
Gundel Takács Gábor és beszélgetőtársai a heti adásunkban:
Lévai Richárd: Közösségi és online marketing szakértő. A Liftup Kft. ügyvezetője és egyik tulajdonosa. Célja, hogy ügyfelei szemében üzleti eredményeket szállító közösségi marketing specialista legyen. Hiszi, hogy az önazonos online kommunikációval csodákat lehet elérni.
Bíró Nóra: Értékesítési tréner, testbeszédszakértő A Master of Sales Training (MOST) alapítójaként segíti a kommunikáció hatékonyságának növelését. Kiemelt területei: a testbeszéd, értékesítés és online kommunikáció, LinkedIn. Podcast csatornája -a “MOST Podcast Bíró Nórával” - már átlépte a 100. adást.
Nebehaj Vanda: Online marketing és CEO szakértő. A Mazuri Marketing ügyvezetője. Cégük már az EU több országában is szolgáltat három idegen nyelven, és több száz projektet kezelnek havi szinten.
* Hogyan használjátok a social média platformokat a hálózatotok bővítésére és új kapcsolatok kiépítésére más vállalkozókkal és iparági szakemberekkel?
* Milyen módon adaptáljátok a tartalmakat a különböző social média platformok igényeihez és jellemzőihez?
* Hogyan mérlegeltek a social médiában a személyes és az üzleti tartalom között, hogy fenntartsátok a követők érdeklődését és hűségét?
Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ Gundel Takács Gábor meghívott vendégeivel, azaz Lévai Richárddal, Nebehaj Vandával és Bíró Nórával.
Business Flow 8 podcast stáb:
Műsorvezető: Gundel Takács Gábor
Szerkesztők: Tarsoly Norbert, Varga Dorka
Operatőr/Vágó: Csordás Richárd
Hét másodperc - ennyi idő alatt döntjük el, hogy valaki szimpatikus-e vagy sem. Az első benyomás kulcsfontosságú a kapcsolatainkban, legyen ez személyes vagy szakmai. Honnan tudjuk, milyen benyomást keltünk másokban? Mit rontunk el? Hogyan tudjuk ezt javítani, fejleszteni? Ebben az adásban minden olyan tanácsot, praktikát, tapasztalatot megosztunk, ami segít abban, hogy sikeresebben boldoguljunk a kapcsolatainkban, a munkánkban és minden olyan platformon, ahol jó benyomást szeretnénk tenni a másikra. Meghívott vendégek: Bíró Nóra testbeszéd specialista, Wolf Gábor kisvállalati marketing-tanácsadó és Borbély László vezető tréner, elemző, tanácsadó és színész. Többek között ezekről is beszélgettünk a Ridikül c. televíziós műsorban. Forrás: https://ridikul.hu/cikk/2023/10/09/cs... #onervenyesites #ertekesites #kommunikacio #bironora #masterofsalestraining #most
Mikor és hogyan érdemes új pozíciókat nézni, ha úgy érezzük, hogy a jelenlegi cégünknél nem adott az előrelépés?
Azok számára, akik más szakmában szeretnének elhelyezkedni, felmerül a kérdés, hogy hogyan mutassák be korábbi tapasztalatukat, úgy, hogy az illeszkedjen az új irányvonalhoz?
Hogyan érdemes elmenni egy állásbörzére? Hogyan találjuk meg a megfelelő cégeket és pozíciókat az állásbörzéken?
Podcast témánk: Így lépj szintet a karrieredben!
Meghívott vendégem, Hajdú Csongor, a Jobverse és a frissdiplomas.hu alapítója, aki már több, mint két évtizede szervez toborzási rendezvényeket. A nevéhez fűződik a HVG állásbörze és a Műegyetemi állásbörze is. Idén ősszel egy igazi újdonságra készül Csongor és csapata, mivel a Jobverse állásbörze keretén belül két konferenciát is szerveznek.
Valóban csak annyi ideig tudunk figyelni mint egy aranyhal?
Hogyan tudjuk fenntartani a figyelmet?
Milyen eszközeink vannak a figyelem fenntartásához és a figyelem felkeltéséhez? Ebben hogyan tud segíteni az üzleti történetmesélés?
Többek között ezekről beszélgettünk új évadunk első epizódjában.
Meghívott vendég: Györffy Kinga retorikai-storytelling tanácsadó és tréner, egyetemi oktató. Legutóbb megjelent könyve a Szabadulás a sztorifóbiából: Mesélj és győzz meg!
Ez egy rendhagyó epizód, amelyben lerántjuk a maszkot ezúttal a podcast háziasszonyáról.
Valami igazán különlegeset hozunk, hiszen ez a 100. adás.
Aki kérdez: Vági-Tóth Lilla a Gerilla Mentor Klubtól.
Fogadjátok szeretettel a 100. jubileumi adást!
Mit tudunk a LinkedIn új algoritmusáról és hogyan lehet ezt kihasználva nagyobb közönséghez eljuttatni a posztjainkat?
Tudtad, hogy a text-only azaz kizárólag szöveges posztoknak rendkívül nagy elérése van a LinkedIn-en?
Hogyan lehet ezt a lehetőséget felhasználni a tartalommarketing stratégiánkban?
Milyen képek szoktak a legjobban működni ezen a platformon?
Milyen típusú tartalmak hozzák el számodra a legnagyobb elérést és interakciót?
Közösségi média sorozatunk 6. és egyben záró epizódjában a LinkedIn-re fókuszálunk.
Podcast témánk: LinkedIn hack-ek - az új algoritmus kulisszatitkai