Ebben az epizódban három kiváló vendégünk – Matics Kata, az Intima.hu alapítója, Dr. Horváth Tamás, az ENT House társalapítója, és Dr. Kulja András sebészrezidens és tartalomgyártó – osztja meg velünk, hogyan lehet hiteles, érthető és közvetlen módon kommunikálni az egészséggel kapcsolatos információkat.
A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk abba, hogyan alkalmazzák a digitális eszközöket és a közösségi média platformokat az egészségügyi tudatosság növelése, és az érzékeny témák megvitatása érdekében. Ez az epizód különleges betekintést nyújt abba, hogyan működik együtt a szakmai hozzáértés és az innovatív kommunikáció a társadalmi jólét és az egyéni egészségtudatosság előmozdítása céljából.
---
https://www.intima.hu
https://enthouse.hu
https://www.tiktok.com/@andras.doktor?lang=hu-HU
---
3:12-8:55 Intima.hu alapítása 8:55-13:40 ENT House jövője 13:40-17:58 Sebészet és a digitális tartalmak 17:58-22:43 Erre jó a közösségi média 22:43-27:15 Kihívások, lehetőségek az online térben 27:15-44:00 Digitális eszközökkel tudatosabban? 44:00-1:00:00 Tanuljunk meg jól kérdezni 1:00:00- 1:23:00 Mindenre van szabályozás 1:23:00- EESZT: a COVID nyertese