Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Chatbotok. A belső és külső ügyfelek digitális asszisztensei

Vissza

Chatbotok. A belső és külső ügyfelek digitális asszisztensei

May 14. | 48 perc

Showcast Media

Üzlet Menedzsment Oktatás Önfejlesztés
00:00:00
/
00:48:07

A chatbot szó jelentése is kibővült a nyelvi modellek megjelenésével. Az AI térnyerése egészen új dimenziókat nyitott az ügyfelekkel való kapcsolattartásban. A chatbotok mára már olyan fejlett szoftverekké váltak, amelyek képesek interaktív kommunikációra valós, emberi személy beavatkozása nélkül.
Persze néha, legfőképp a kezdeti időkben, a tanulási folyamatuk elején érdemes jobban figyelni rájuk. Előnyük, hogy nagy számú ügyfelek képesek kiszolgálni egyidőben és a fejlődésre, tanulásra is képesek.

De milyen okai és szükségletei voltak a Magyar Telekomnak, hogy saját fejlesztésű digitális asszisztensekkel kezdjen kísérletezni?
Mennyire egészítik ki a már meglévő VANDA-t, aki hat évvel ezelőtt Magyarországon elsőként állt munkába, mint virtuális üzleti asszisztens? 
Milyen kihívásokkal kellett szembesülni a fejlesztés során és hogyan küzdöttek meg ezekkel?
És igazából mit lehet azzal nyerni céges szinten belső-, és külső ügyfelek elégedettségének növelése szempontjából, ha cégünk munkavállalóit egy új „kollégával” bővítjük?

Ezekről és még sok minden másról beszélgettünk Horváth Varga Jánossal, a  Magyar Telekom vállalati üzletágában a mesterséges intelligencia fejlesztések vezetőjével.

Támogató: Streamnet Zrt.
Gyártó: Showcast Media

Tovább a podcast oldalára