Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

Emberközpontú cég - A munkavállalás ne tevékenység, hanem élmény legyen!

Vissza

Emberközpontú cég - A munkavállalás ne tevékenység, hanem élmény legyen!

Jun 29. | 41 perc

Showcast Media

Üzlet Menedzsment Oktatás Önfejlesztés
00:00:00
/
00:41:51

Az employer branding (munkáltatói márkaépítés) lényege, hogy a munkavállalás ne tevékenység, hanem élmény legyen. 

A Thermo Fisher Scientific GBS 2020 éves employer branding stratégiájukkal a különdíjat nyerte el. Így arra gondoltunk, hogy őket kérdezzük meg a KolLab stúdiójában a sikeres összetevőkről, hozzávalókról. 

3 fontos alapösszetevő biztosan kiderül a beszélgetésből: 

  1. People First Approach - hogyan lehet a munkahelyet az összetartozás helyévé tenni?
  2. Employer Branding - miért fontos, hogy a vállalat belső és külső arculata összhangban legyen. Miért a munkatársak a legjobb márkanagykövetek. Hogyan függ össze a vállalat mérete és vonzereje? Néhány a munkáltatói márkaépítés gyakorlati szempontjai - mit, mikor és hogyan?
  3. Megtartás - hogyan vonzzuk és tartsuk meg a legjobb tehetségeket?


A többi hozzávaló fűszert a mai epizódban Koczor Miklós Thermo Fisher Scientific ügyvezető igazgatója és Jakus Tamás Thermo Fisher Scientific HR Managere árulja el a kollaborációs technológiákkal foglalkozó Streamnet Zrt. stúdiójában.
 

Tovább a podcast oldalára