Keresés Jelentkezés Digitális innovációnk Mi a podcast.hu?
Vissza

WOW #30. „Az empatikus gondolkodás az üzlet alfája és omegája” – Semsei Rudolf, a Vakvarjú étteremcsalád tulajdonosa szerint a rendszeresen visszatérő vendég a cég legerősebb PR-ese

Vissza

WOW #30. „Az empatikus gondolkodás az üzlet alfája és omegája” – Semsei Rudolf, a Vakvarjú étteremcsalád tulajdonosa szerint a rendszeresen visszatérő vendég a cég legerősebb PR-ese

Sep 25. | 13 perc

Oktatás Önfejlesztés
00:00:00
/
00:13:23

A törzsvendégre költött pénz megsokszorozódva jön vissza – tartja Semsei Rudolf. A Vakvarjú étteremcsalád tulajdonosa milliárdos cégbirodalmat épített és közben megtanult az ügyfél fejével gondolkodni, hiszen a rendszeresen visszatérő vendég a cég legjobb nagykövete.

A teljes beszélgetést itt éred el: https://karizma.hu/podcast/semsei-rudolf-vendeglatas/

Tovább a podcast oldalára