Te is szeretnéd, hogy sorban álljanak az ügyfelek, hogy végre veled dolgozhassak, tőled vásárolhassanak?
Ebben az epizódban felfedezzük, hogyan teheted vállalkozásodat hatékonyabbá egy jól felépített CRM rendszerrel. A CRM nem csupán egy szoftver, hanem a kulcs ahhoz, hogy ügyfeleidet hatékonyan kezeld. Megtudhatod, hogyan alakítsd ki a CRM rendszered ahhoz, hogy a legjobban támogassa céljaidat: hogyan növelje az árbevételt és csökkentse vagy iktassa ki a többlet költségeket. Megmutatjuk, hogy segíti az érdeklődők ügyféllé válását, hogyan növelheted vele az ügyfélelégedettségel, hogyan segíti, hogy ügyfeleid újra és úra a te cégedet válasszák.
Ne maradj le, ha szeretnéd felpörgetni ügyfélkezelési folyamataidat!
TimeLine
1:23 Miért érdemes tudatos folyamatok mentén kezelni az ügyfélkapcsolatokat?
5:34 Mit jelent a CRM?
7:57 Ügyfélélmény és információ megosztás
10:37 Az alapoktól a nagyon profi CRM szoftverig
13:53 CRM szerepe a projektekben
14:40 folyamat a leadtől a potenciális ügyfélen át a vásárlásig
19:10 folyamatok és CRM, feladatkezelő szerepe az információáramlásban, együttműködésben cégen belül
20:59 CRM rendszer telejsítményének mérése, mutatók, mérőszámok
***********************************************
Spotify: https://open.spotify.com/show/4oXfDUDJTGRNC4XBT7dZW9
Youtube: https://www.youtube.com/@folyamatok101/podcasts
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/kaoszirtok-podcast/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61565631953703
Instagram: https://www.instagram.com/kaoszirtokpodcast/
Tiktok: https://www.tiktok.com/@kaoszirtokpodcast
Bíró Orsi: www.folyamatmodell.hu
Berta Gyöngyi: www.gyongy.berta.hu
#CRM #hatékonyCRM #kkvCRM #CRMfolyamatok
#káoszírtókpodcast #podcast #magyarpodcast #folyamatmodell #folyamatleírás #projektmenedzsment #projektmenedzser #projekt #projekthatékonyság #projektalapúműködés #hatékonyság #kkvhatékonyság #vállalatihatékonyság #rendszerek #rendszerszemlélt #folyamatokésrendszerek #Orsivalafolyamatok