A vállalati káosz mindannyiunk életét megnehezítheti: határidők csúsznak, a feladatok egymásra torlódnak, és úgy tűnik, sosem elég az idő.
De mi lenne, ha létezne egy egyszerű megoldás, amellyel mindezt kézben tarthatnád?
Ebben az epizódban megosztjuk veled a 10+1 legjobb tippet, amelyekkel a feladatkezelők segítségével visszaszerezheted az irányítást a mindennapi teendők felett. Megmutatjuk, hogyan teheted átláthatóvá a feladatokat, miként növelheted a csapatod hatékonyságát, és hogyan segíthetnek ezek az eszközök a munkaheyi stressz minimalizálásában. Beszélünk a legnépszerűbb feladatkezelő alkalmazásokról is.
Ha szeretnéd, hogy a vállalatod gördülékenyebben működjön, és jobban szervezett legyen, ezt az epizódot nem hagyhatod ki!
Káosz helyett rendszert teremteni? Igen, lehetséges – és mi megmutatjuk, hogyan!
Hallgasd meg most, és ismerd meg a káosz felszámolásának titkait!
Timeline
1:25 Mi az a feladatkezelő? Szoftver vagy rendszer
2:15 Feladatkezelő eszköz bevezetési, használati hibák
5:22 Feladatkezelő szoftverek, különbségek
7:45 Miért jobb egy feladatkezelő, mint egy sima excel?
8:39 Mikor kezdjünk feladatkezelőt használni?
9:20 Meetingek kiváltása
10:28 10+1 érv a feladatkezelők mellett
10:55 1. gyorsabb, hatékonyabb kommunikáció
14:15 2. A félreértések elkerülése
16:50 3. Fölösleges/elkerülhető aggodalom
19:30 4. A riportálás, státuszolás leegyszerűsödik
21:25 5. A gyenge pontok könnyebb azonosítása
21:57 6. Helyettesítések, újak betanítása
22:25 7. változások könnyebb lekövetése
23:58 8. Könnyebb delegálás
26:19 9. Konzisztens ügyfélélmény
27:10 10. Kockázatok csökkennek
28:47 +1 Könnyebb, tényalapú kapacitás tervezés
#feladatkezelő #feladatmenedzsment
#káoszírtókpodcast #podcast #magyarpodcast #folyamatmodell #folyamatleírás #projektmenedzsment #projektmenedzser #projekt #projekthatékonyság #hatékonyság #kkvhatékonyság #vállalatihatékonyság #rendszerek #rendszerszemlélt #káoszellen #folyamatokésrendszerek #Orsivalafolyamatok