A Cerbona neve évtizedek óta egyet jelent a müzliszeletekkel. Hazai piacvezető müzliszelet-gyártóként 1988 óta készít egyedi fejlesztésű termékeket székesfehérvári üzemében. 2010-ben megtört ugyan a lendület, de az új tulajdonosok fejlesztő stratégiájának köszönhetően sikerült talpra állítani a vállalatot, amely mára 150 főt foglalkoztat, egyre szélesedő termékpalettáját pedig folyamatosan fejleszti. A vállalat termékei a világ 28 országában vannak jelen, a környező országokon túl például a Baltikumban és Japánban is. De hogyan sikerül megbirkózniuk a mostani piaci kihívásokkal, az emelkedő alapanyag-, bér és energiaköltségekkel? Milyen stratégiát követnek? Érzékelnek-e már keresletcsökkenést a termékeik iránt? Hogyan csökkentik energiafüggőségüket? Ezekről is beszélgettünk Mészáros Tamással, a Cerbona Zrt. vezérigazgatójával.
A felvétel a T20 stúdióban készült, t20studio.hu A beszélgetést a Magyar Termék Nonprofit KFT. támogatta.
www.portfolio.hu/portfolio-podcaster
Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/home-business/id1578855327
Spotify: https://open.spotify.com/show/4ToZOxdJ6noQNKUmSjWtL3
Podbean: https://homebusinesshungary.podbean.com
Extremenet: https://extremenet.hu/home-business
T20studio: https://t20studio.hu/home-business
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCn3sDGiiuGAuSXLTGEYjgRg
Facebook: https://www.facebook.com/extremenetkft