Vállalatmentés, társadalmi felelősségvállalás motiválta 2020-ban az új tulajdonosokat arra, hogy megvásárolják az akkor már csőd szélén táncoló Caolát, hazánk egyik legrégebbi cégét. De miért gondolták úgy, hogy az egykor nyugat-európai nagyvárosokban is ismert kozmetikai cég képes lehet ma felvenni a versenyt a multinacionális vállalatokkal? Miért volt számukra vízválasztó a pandémia? Milyen termékekkel és marketinggel próbálják a fiatalok számára is vonzóvá tenni a márkát? Milyen új termékkel álltak elő a hajóipar számára? Ezekről is beszélgettünk Száraz Anikóval, a Caola igazgató-helyettesével.
A felvétel a T20 stúdióban készült, t20studio.hu A beszélgetést a Magyar Termék Nonprofit KFT. támogatta.
www.portfolio.hu/portfolio-podcaster
Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/home-business/id1578855327
Spotify: https://open.spotify.com/show/4ToZOxdJ6noQNKUmSjWtL3
Podbean: https://homebusinesshungary.podbean.com
Extremenet: https://extremenet.hu/home-business
T20studio: https://t20studio.hu/home-business
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCn3sDGiiuGAuSXLTGEYjgRg
Facebook: https://www.facebook.com/extremenetkft