Véletlenek sorozatának köszönhetően született meg a Piros Kockás túrórúd – vallja a cég tulajdonos ügyvezetője. Az ötletből alig több mint egy év alatt kereskedelmi forgalomba kerülő termék lett, azóta már egyre több bolt polcain fellelhető. De hogyan képzeljük el a termékfejlesztési folyamatot? Honnan jött a piros kockás elnevezés? Fricskának szánták a konkurenciának? Volt-e ebből jogi probléma? Mennyire volt küzdelmes bekerülni a boltok polcaira? Mekkora piaci részesedést tűztek ki célul? Eladható-e külföldön a túrórudi? Hogyan érintette őket a covid-járvány, illetve a mostani energiaválság és az alapanyagok felvásárlási árának lendületes emelkedése? Áldozatul esik-e a termékszegmens a háztatások költségcsökkentésének, vagy a tudatos táplálkozás előretörésének? Többek között ezekről beszélgettünk Pemmer István Zoltánnal, a Piros Kockás Kft. ügyvezetőjével.
A felvétel a T20 stúdióban készült, t20studio.hu A beszélgetést a Magyar Termék Nonprofit KFT. támogatta.
www.portfolio.hu/portfolio-podcaster
Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/home-business/id1578855327
Spotify: https://open.spotify.com/show/4ToZOxdJ6noQNKUmSjWtL3
Podbean: https://homebusinesshungary.podbean.com
Extremenet: https://extremenet.hu/home-business
T20studio: https://t20studio.hu/home-business
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCn3sDGiiuGAuSXLTGEYjgRg
Facebook: https://www.facebook.com/extremenetkft