Meglehetősen úttörőnek számított a Trade Magazin, amikor több mint 15 évvel ezelőtt egyszerre jelent meg print és online formában is. Azóta számos egyéb irányba is elindultak, rendezvények mellett például podcastot is indítottak. Mennyiben változott az elmúlt másfél évtizedben a magazin online és offline jelentléte? Mennyire sikerült oldani az egyoldalú reklámpiaci függést a rendezvényekkel? Hogyan készültek el az újságok, amikor homeoffice-ba kényszerült a 28 fős szerkesztőség és visszatértek-e már az irodai környezetbe? Mennyiben befolyásolja a kiadó termékfejlesztését a médiafogyasztási szokások megváltozása? Többek között ezekről is beszélgettünk Hermann Zsuzsannával, a napi fogyasztási cikkek piacáról szóló Trade Magazin alapító-főszerkesztőjével?
A felvétel a T20 stúdióban készült, t20studio.hu A beszélgetést a Magyar Termék Nonprofit KFT. támogatta.
www.portfolio.hu/portfolio-podcaster
Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/home-business/id1578855327
Spotify: https://open.spotify.com/show/4ToZOxdJ6noQNKUmSjWtL3
Podbean: https://homebusinesshungary.podbean.com
Extremenet: https://extremenet.hu/home-business
T20studio: https://t20studio.hu/home-business
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCn3sDGiiuGAuSXLTGEYjgRg
Facebook: https://www.facebook.com/extremenetkft