Az utóbbi hónapokban megtörni látszik világszerte a hit, hogy a belső égésű motoroknak nemcsak önmagukban, de már a plug-in hibridek szintjén is hamarosan vége lesz. Ez ismét jelentősen átrendezte a tőkepiaci szereplők percepcióját is az autómobilitással kapcsolatban, ami komoly változásokat eredményezett a szektor értékeltségében, de azon belül is a leglátványosabb nyomokat a Tesla piaci kapitalizációján hagyta.
Bár még mindig masszívan felülárazott a társaság a szektortársaihoz képest, ugyanakkor beszédes, hogy adásunk felvételének pillanatában, alig több mint negyvenkét százalékát éri a cég élete csúcsához képest, ami 1.300 milliárd dollárt jelentett.
Nagy kérdés, mi lehet most a Teslával, venni kell vagy esetleg shortolni? És tényleg, aki shortolja, az valójában a cég vesztét várja, ahogy azt sokan szeretik értelmezni, vagy egész másról szól ez a tevékenység? Erről beszélget Vidovszky Áron a Concorde Podcast mai adásában Gyurcsik Attilával, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával.
Az adásban szereplő ábra:
https://concordeblog.hu/wp-content/uploads/2024/04/Tesla-market-cap.jpg
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport
#concorde #concordepodcast
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport