Az elmúlt hetekben egyre inkább úgy tűnik, hogy a német politikusok nem fogják magára hagyni a német autóipart a gyökeresen megváltozott iparági környezetben. Az elektromos autók térhódítása mentén kialakult technológiai erőtér átrendeződés soha nem látott jó helyzetbe hozta Kínát. Nyomasztó akkumulátor gyártási fölényükkel, és a köré épült hardveres és szoftveres tudással Kína elektromos autói is berúgták az ajtót a személygépjármű gyártás világpiacán. Nyilván az autózás továbbra sem csak az akkumulátorról, a szoftverről és a hajtásláncról fog szólni. Branding területén az Európai gyártóknak bő százéves előnye van, de elég nehéz jelenleg kitapogatni, hogy a most felnövekvő generációnak milyen lesz a viszonyulása az automobilizációhoz: mennyire fog számítani a brand és mennyire a lecsupaszított technológia meg az ár kombinációja, így a nagy amerikai gyártók mellett a patinás európai autógyárak vezetőinek is van gondolkodni valójuk bőven.
Mai adásunkban Vidovszky Áron, a Concorde privátbanki vezetője Móró Tamással, a Concorde vezető stratégájával és Bukta Gáborral, a Concorde vezető elemzőjével beszélgettek a német-kínai autóipari versenyről.
Kapcsolódó tartalom:
Erre a magyar cégre még Elon Musk is szemet vetett
Mi a közös Tom Cruise-ban és Cristiano Ronaldóban?
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport
#concorde #concordepodcast
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport