Az amerikai jövedelmi rangsor felső tíz százalékába tartozó állampolgároknak mindössze az egynegyede érzi magát gazdagnak egy augusztusi Bloomberg felmérés szerint. Egy másik egynegyedük pedig kifejezetten szegénynek tartja magát. Nagyon könnyen lehet, hogy a közösségi média elmúlt bő egy évtizedének a térhódítása az oka annak, hogy egyre gazdagabban is egyre szegényebbnek érzi magát egyre több ember.
Mai adásunkban Jókai Mór regénycímét megidézve a szegény gazdagok témájáról Vidovszky Áron, a Concorde privátbanki vezetője és Jónap Richárd, a Concorde részvénypiaci stratégája beszélgetett.
Kapcsolódó tartalom:
A telefonján keresztül feldühített ember
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport
#concorde #concordepodcast
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport