A telefonját egyre többet nyomkodó embernek egyre inkább a telefonján számára közvetített impulzusok képezik elméje és lelke táplálékát. Az internet napjaink figyelemgazdaságának a központi idegrendszere, ahol minden egyes mobiltelefon egy szinte állandóan bekapcsolva tartott fogyasztói idegvégződés. Ennek pedig nagyon súlyos következményei vannak. A figyelemért folytatott világháborúban ugyanis a düh generálása az egyik legjobb stratégia.
Mai adásunkban Kokas Norbert, a Concorde marketing és kommunikációs igazgatójának beszélgetőpartnere Jónap Richárd, a Concorde részvénypiaci stratégája.
Kapcsolódó tartalom:
A telefonját nyomkodó ember
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport
#concorde #concordepodcast
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport