Régóta ismert tény, hogy ha a hirtelen emelkedő inflációval nem tudnak lépést tartani a bérek, az megváltoztatja vásárlási szokásainkat, mert csökken azok vásárló ereje, azaz a lakosság egy része szegényedni kezd. Magyarországon jelenleg ez történik. De hogy a gyakorlatban ez mit jelent, arról nem sok információnk volt eddig.
Mai adásunkban Móró Tamással, a Concorde vezető stratégájával Turcsán Tündét, a GfK Piackutató Intézet FMCG üzletág vezetőjét kérdeztük arról, hogy felméréseikben mit látnak az elmúlt hónapokban a lakosság megváltozott fogyasztási szokásaival kapcsolatban.
Műsorvezető: Vidovszky Áron
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport