Egy átlagos amerikai polgár naponta 4.000 és 10.000 közötti darabszámú márkanévvel találkozik. A különféle márkáknak egyre nehezebb a potenciális ügyfeleik figyelmét felkelteni. Ha eddig azt hittük, hogy a kívánt és kéretlen reklámok legalább alvás közben és álmaink békén hagynak, napjaink egyre inkább elviselhetetlenebb zajában, akkor sajnos ki kell ábrándítanunk a hallgatókat.
A legfrissebb felmérések szerint ugyanis egyre több márka és hirdető foglalkozik azzal, hogy a tudatalattink segítségével az álmainkban helyezze el az eladni kívánt terméket. Lassan eljön az a világ is, amikor a hirdetők már az álmaink világára törnek.
Mai adásunkban Jónap Richárddal és Varga-Szilágyi Péterrel beszélgettünk.
Műsorvezető: Vidovszky Áron
Olvass minden nap a világ történéseiről egy Concorde-os szemüvegén keresztül: https://www.concordeblog.hu/
Kövess bennünket minden csatornánkon:
https://www.linkedin.com/company/concordecsoport/
https://www.instagram.com/concordecsoport/
https://www.facebook.com/concorde/
https://www.youtube.com/@concorde_csoport